ונשמרתם

מסעיר את הרשת: מטפלת ניצלה שתי קשישות בהן טיפלה, וגנבה מהן מיליונים

תושבת בני ברק בת 57 מואשמת כי גנבה 2.1 מיליון ש"ח משתי קשישות אחיות, שבהן טיפלה ועמן הייתה בקשר קרוב 

אא

השבוע הוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב כתב אישום חמור כנגד מטפלת בת 57 מבני ברק - שקיבלה סכומי עתק מקשישות שאותן סעדה - במרמה וזיוף. 

סעיפי האישום כנגד המטפלת (שאת שמה לא נזכיר מפאת לשון הרע) כוללים זיוף צ'קים, עבירות של חדלות פירעון, הונאת נושים ועוד, והיא מואשמת כי גנבה משתי הקשישות בהן טיפלה - שהן אחיות תאומות, סכום אגדי של 2.1 מיליון (!) שקלים. 

הזיוף החל למרבה הפלא כאשר אחת האחיות הייתה מאושפזת בבית החולים, כשהיא מורדמת ומונשמת. המטפלת, שבשלב זה כבר יצרה קשר אישי וקרוב עם האחיות הקשישות וקיבלה את כרטיסי האשראי שלהן אל ידיה - העבירה סכומים גדולים מחשבון הבנק של הקשישה לחשבונה, ואף משכה ממנו כספים כשהקשישה כלל לא מודעת לנעשה בחשבונה. 

כשאותה קשישה נפטרה, היא הורישה לה אפילו את דירתה - לדברי הנאשמת. כעבור זמן, ניצלה המטפלת את הקשר הקרוב שהיה לה במשפחה, וסיפרה לאחות השנייה בבכי, כי יש נושים שמחפשים אחריה בעקבות הימורים של גיסה שנפטר, והיא מפחדת כי הם יפגעו בחייה. כמובן שהסיפור הומצא על ידה, אך הקשישה שריחמה עליה החליטה להעביר אליה כספים בלי הכרה - על פי הדיווח, בסביבות 1.5 מיליון שקלים סך הכל. 

כעת, כאמור, היא מואשמת בהונאה בכרטיסי אשראי, זיוף מסמכים, הונאת נושים, הלבנת הון, עבירות של חדלות פירעון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. 

תגיות:קשישיםמטפלתמיליונים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה