פעילות הידברות

יש לכם בבית תפילין שלא בשימוש? מסרו אותם לזיכוי הרבים!

לא כל אחד יש לו האמצעים לרכוש תפילין, הידברות באמצעות מחלקת "וקשרתם" הציבה מאות דוכני הנחת תפילין בכל רחבי הארץ. אם אתם בעלי עסקים או אם יש לכם תפילין ישנות בבית, אתם יכולים להיות חלק מהמיזם ולהרוויח המון!

  • ט"ז סיון התשפ"ב
אא

לצערנו אנחנו יודעים שלא לכל יהודי רחוק יש תפילין כשרות זמינות.

לא כל אחד יש לו האמצעים לרכוש תפילין, ויש רבים מאוד שמדי פעם מתעורר אצלם הרצון להניח תפילין, אלא שמהר מאד הרצון נמוג ונעלם במרוץ החיים כאשר אין להם גישה ישירה לזוג תפילין.

בעקבות זאת, הוחלט בהידברות להרים את הכפפה ולצאת בפרויקט דגל של הצבת מאות עמדות "וקשרתם" – עמדות להנחת תפילין, נגישות וחדשניות, בבתי עסק ובאזורים הומי אדם, בבתי כלא ובבתי חולים, בפארקי הייטק ובסיסי צה"ל, ובקיצור, בכל רחבי הארץ.

כל עמדה מצוידת ב- זוג תפילין, טלית וברכון ברכה.

המיזם האדיר של הידברות כולל מעל 600 עמדות תפילין הפרוסות ברחבי הארץ – במספרות, משרדי הייטק, מסעדות, בסיסי צה"ל ועוד ועוד. העמדות מפוזרות בכל הערים, מאילת ועד קריית שמונה.

איך אפשר להיות חלק מהמיזם?

  1. בעל עסק? שכיר בחברה? הזמינו היום דוכן תפילין ללא עלות אל מקום העבודה ותוכלו לזכות את העוברים ושבים, את העובדים ואת הלקוחות ולהרוויח רווח כפול – מצוות חיבור ואהבת חינם תוך העמקת הקשר עם האנשים שאתם פוגשים בעבודתכם. הרווחים מובטחות!
  2. יש לכם תפילין ישנות בבית? הן שייכות לכם או לבן משפחה שנפטר? בהידברות נבדוק את התפילין, ונמסור אותן ליהודים שישמחו להניח תפילין בזכותכם. כך תוכלו לחבר יהודים אל הבורא ולזכות גם את בן המשפחה שהתפילין היו שייכות לו. צרו קשר עוד היום.
  3. קחו חלק ברכישת תפילין למען אחינו שעדיין לא זכו להניח תפילין. כל שקל נחשב ומצטרף לכלל הדוכנים הפרוסים ברחבי הארץ. צלצלו והיו שותפים לאהבת חינם.
לתיאום שליח לאיסוף מביתכם חייגו  073-3333-343 אולחצו כאן
 
תגיות:פעילות הידברותתפילין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה