חדשות בארץ

שימו לב: בעקבות זיהום חריג – חופים בתל אביב ובאשקלון נסגרו לרחצה

משרד הבריאות הורה לסגור 4 חופי רחצה במחוז תל אביב, וכן באשקלון, זאת בעקבות זיהום חריג שנמצא בבדיקות

  • ט"ו סיון התשפ"ב
(צילום: מתניה טואסי / פלאש 90)(צילום: מתניה טואסי / פלאש 90)
אא

בשל תוצאות בקטריאליות חריגות שנמצאו בבדיקות איכות המים, משרד הבריאות הזהיר היום (שלישי) את הציבור מרחצה בארבעה מחופי הרחצה של מחוז תל אביב. מדובר בחוף בוגרשוב, חוף צוק צפון, חוף גאולה וחוף אביב. המשרד ממשיך במעקב.

במקביל, הודיע משרד הפנים על סגירת חוף זיקים וחוף וניצנים שבמועצה האזורית חוף אשקלון, בשל חשש לזיהום שנובע ככל הנראה מהזרמת מי שפכים לחוף הים ברצועת עזה.

החוף השקט בחיפה נסגר לרחצה בהנחיית עיריית חיפה, בעקבות הגשם העז שירד הבוקר ומי הנגר שנסחפו לים. בעירייה החליטו על סגירה עד לקבלת תוצאות דגימת מי ים תקינים.

חשוב לדעת כי חלק מהחופים המוזכרים בכתבה אינם נפרדים, ועל פי ההלכה אין ללכת אליהם. חוף רחצה נפרד, שבו מתקיימת רחצה נפרדת של גברים ונשים, מופרד באמצעות גדר אטומה מהחופים המעורבים שלצידו, ומיועד לכל המעוניינים ליהנות מהים ומהטבע, תוך שמירה על צניעות והלכה.

העיתונאי דודו כהן והרב זמיר כהן בתוכנית שמעניקה תשובות לכל השאלות שלא היה לכם את מי לשאול, הפעם בנושאי צניעות. מדוע ההתעסקות חסרת הפשרות בנושאי צניעות? מדוע אישה נשואה צריכה לכסות את ראשה? ומה בעייתי בריקודים מעורבים או ברחצה משותפת בים ובבריכה?

 

תגיות:זיהוםחוף יםתל אביב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה