חדשות בארץ

נתניהו על ממשלת בנט: "אחת ההלוויות הארוכות ביותר בהיסטוריה"

בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, התייחס ראש האופוזיציה בנימין נתניהו למצבה של הקואליציה המקרטעת: "כולם יודעים איך זה ייגמר"

נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)נתניהו (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) למצבה המקרטע של ממשלת בנט-לפיד: "זאת אחת ההלוויות הארוכות ביותר בהיסטוריה, אבל כולם יודעים איך זה ייגמר", אמר בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת. "זה לא מונע מממשלת השקר לצהול כל הדרך אל האולפנים".

"הם מספרים לעצמם שזו 'הממשלה הכי טובה שהייתה כאן, אנחנו עובדים יחד בצורה מצוינת'", הוסיף נתניהו. "עובדים יחד? עובדים עלינו, עובדים אחד על השני. כולם רואים את האמת - יד איש באחיו, יד אישה באחותה, ההוא סוחט וההיא מאיימת. כל הזמן נמצאים על הקצה. כולם שם על הקצה. עוד עבודת צוות כזאת ואבדנו".

"בניגוד לערוצי התעמולה, שלא מפסיקים לשדר את דברי ההבל האלו, אזרחי ישראל יודעים את האמת. לממשלה ההונאה והחולשה של בנט, לפיד ועבאס אין דרך, אין כיוון, אין חזון, אין הנהגה. אין לה תקווה, לא תקווה חדשה ולא תקווה ישנה".

"היחידים שיש להם תקווה בממשלה הזאת הם הסחטנים. מנסור עבאס דורש - מקבל. זועבי מאיימת - מקבלת. טיבי מצייץ - מקבל. מיליארדים מהכיס של אזרחי ישראל נשפכים כמו מים לטובת ההנשמה המלאכותית של ממשלת האחים המוסלמים. הם אלה שבאמת שולטים במדינה ובממשלה. לכן יוקר המחיה משתולל, האינפלציה מזנקת, הדירות מתייקרות. בנט, לפיד ועבאס - כל זה באשמתכם, כי אתם לא עושים שום דבר. מול כל זה אנחנו רואים רק ססמאות וספינים, אפס מדיניות ואפס עשייה".

"הגיע הזמן להחזיר את ישראל לימין", הצהיר נתניהו. "הגיע הזמן לממשלה אחראית וחזקה בהובלת הליכוד. הגיע הזמן להחזיר ממשלה אמיתית לישראל, ולא ממשלת צייצנים. זו ממשלה לא רצינית, לא מיומנת, כושלת. הם לא יודעים להטיס את המטוס. אין פה מנהיגות".

"הממשלה הזו חייבת ללכת הביתה. במקומה צריכה לבוא ממשלה שלנו, ממשלה לאומית, איתנה ומנוסה, שתוריד מחירים, שתוריד מיסים, שתדאג לביטחון האזרחים, שתבנה את ההתיישבות ותחזק את הזהות היהודית והציונית. ממשלה שמעל לכל תחזיר את הכבוד האבוד למדינת ישראל", סיכם ראש האופוזיציה.

תגיות:נפתלי בנטהליכודבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה