חדשות בארץ

הפוסט של נתניהו הפך לויראלי תוך דקות: "פגעת בהמוני ישראלים וישראליות"

נתניהו בפוסט שחרך את הרשת: "בדיבה ובשקרים שלך, פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל"

  • י"ד סיון התשפ"ב
(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)(צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90)
אא

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו פרסם אתמול (ראשון) פוסט, שהפך ויראלי תוך דקות ספורות. בדבריו, התייחס נתניהו לתביעת הדיבה שהגיש נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט.

כזכור, משפחת נתניהו תבעה את אולמרט, לאחר שזה האחרון כינה אותם "חולי נפש". במהלך הדיון שהתקיים בבית המשפט העידה שרה נתניהו כי מעולם לא נזקקה לטיפול נפשי.

זמן קצר לאחר תום הדיון, פרסם נתניהו את הדברים הבאים: "שרה, יאיר ואבנר, אני אוהב אתכם. אני גאה בכם. רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר נמצאים תחת מתקפה מרושעת, שקרית ואכזרית כבר יותר מ-20 שנה. זה לא מגיע להם. זאת לא אשמתם.

"מסע הצייד הנורא הזה מתנהל אך ורק בגלל שמנסים לפגוע בי דרך משפחתי, בגלל שאני מנהיג חזק של הימין. אם רק הייתי מתקפל, אם רק הייתי מוסר את מפתחות המדינה לידי האחים המוסלמים, או מוותר על נחלת אבותינו לידי תומכי טרור – התקשורת הייתה נושאת את משפחתי על כפיים. אבל בזכות התמיכה הציבורית ותעצומות הנפש של המשפחה שלי, אני לא הייתי מוכן להרים ידיים", המשיך ראש האופוזיציה.

"בגלל זה המשפחה שלי משלמת מחירים כבדים גם היום, אבל אנחנו לא מרכינים ראש. אנחנו לא נכנעים. התמיכה שלכם היא זו שמחזקת אותנו להמשיך ולהיאבק על הערכים שחשובים לנו. על הדגל שלנו, הכוח שלנו, המסורת שלנו, העם שלנו. בזכות התמיכה שלכם אנחנו נמשיך לעמוד יחד נגד כל השקרים.

"ודבר אחד נוסף לאהוד אולמרט", המשיך ראש הממשלה, ודבריו זכו בתוך דקות לאלפי סימוני לייק, מאות תגובות תומכות ומאות שיתופים, "בדיבה ובשקרים שלך אתה פגעת היום בהמוני ישראליות וישראלים שמתמודדים באמת עם אתגרים נפשיים. הפכת אותם לשק חבטות רק בשביל ניגוח פוליטי זול. תתבייש ותתנצל".

תגיות:אהוד אולמרטבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה