חדשות בארץ

העיצומים במערכת החינוך: הלימודים במחוז חיפה יחלו ב-10:00

הסתדרות המורים הודיעה על המשך העיצומים במערכת החינוך, בעקבות הקיפאון במשא ומתן עם האוצר. מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד: "עצוב מאוד שקולם של ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי לא נשמע בעניין, והם לא נוקפים אצבע למען עובדות ועובדי ההוראה"

  • י"ג סיון התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים: הלימודים בכל מוסדות החינוך במחוז חיפה – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים – יחלו מחר (שני) בשעה 10:00. בשאר המחוזות הלימודים יתקיימו כרגיל. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

מהסתדרות המורים נמסר, כי המשך העיצומים נובע מהקיפאון במשא ומתן עם משרד האוצר לגיבוש הסכם שכר לעובדי ההוראה. בתום פגישה עם נציגי האוצר, הודיעה מזכ"לית ההסתדרות, יפה בן דויד, כי "פקידי האוצר לא הציגו אפילו הצעה אחת בנוגע לשכר עובדי ההוראה. אנחנו לא יכולים לחכות יותר. אנחנו חייבים לציבור שלנו תשובות ברורות – מה יהיה השכר שלהם באחד בספטמבר".

"פקידי האוצר נושאים באחריות המלאה לעיצומים ולקריסת מערכת החינוך", הוסיפה בן דויד. "העובדה שטרם קיבלנו מהם הצעה קונקרטית ראשונית הינה עדות לטקטיקה של גרירת רגליים שתתנפץ לכל המדינה בפנים".

בהסתדרות המורים הוסיפו והזהירו מפני החרפת העיצומים בימים הקרובים באם לא יחול שינוי בגישתם של אנשי האוצר. "עד עכשיו נהגנו בסבלנות רבה כי מערכת החינוך חשובה לנו", אמרה בן דויד. "בקצב הדברים הנוכחי, באוצר דוחקים בנו להחריף את העיצומים. עצוב מאוד שקולם של ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי לא נשמע בעניין, והם לא נוקפים אצבע למען עובדות ועובדי ההוראה".

רשימת היישובים המלאה במחוז חיפה בהם יחולו העיצומים: אור עקיבא, אום אל-פחם, אלונה, באקה אל-גרביה, בנימינה גבעת עדה, בסמ"ה, ג'סר אל-זרקא, ג'ת, דלית אל-כרמל, זכרון יעקב, זבולון, חדרה, חיפה, טירת הכרמל, חוף הכרמל, כפר קרע, מנשה, מעלה עירון, נשר, עוספיה, ערערה, פרדיס, פרדס חנה-כרכור, קציר חריש, קרית אתא, קרית ביאליק, קרית טבעון, קרית ים, קרית מוצקין ורכסים.

תגיות:הסתדרות המוריםיפה בן דוידעיצומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה