חדשות בארץ

עזיבה נוספת בימינה: ראש המטה של שקד התפטר מתפקידו

מפלגה בהתפוררות: שעות ספורות לאחר שדוברו של כהנא הודיע על התפטרות – גם אלון דביר, ראש המטה של שרת הפנים שקד, הודיע על פרישה מתפקידו

  • י"ג סיון התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

גל עזיבות בימינה: אלון דביר, ראש המטה של שרת הפנים איילת שקד, הודיע היום (ראשון) על התפטרותו מהתפקיד. על פי הודעתו, דביר פורש מתפקידו כדי לקדם את הסטארט-אפ שלו.

שקד נפרדה מראש המטה שלה בפייסבוק: "אלון דביר, ראש המטה המוכשר שלי, מקים סוף סוף את הסטארט-אפ עליו חלם שנים. עוד כמה שנים, אחרי שייצר מאות מקומות עבודה וישלם הרבה מיסים, אני מקווה שיחזור למגזר הציבורי, יש לו עוד הרבה מה לתרום. עם כל הצער עבורי על עזיבתו אני מאושרת בשבילו על הגשמת החלום ומהיכרותי אותו אין לי שום ספק שיצליח.

"אלון היה אחראי על התוויית המדיניות שלי כלפי שדרות הניהול ביחידות הממשלתיות שתחת אחריותי, ובכלל זאת משרד הפנים, רשות האוכלוסין וההגירה, מטה התכנון הלאומי ומנהל התכנון", הוסיפה שקש. "את כל האופרציה הזו אלון ניהל ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. אלון גם מחזיק במניות זהב מתקופתי במשרד המשפטים בכל הנוגע למינויי השופטים בכל שלוש הערכאות. אלון, תודה על הכל ומאמינה בך מאוד".

מדובר בעזיבה שניה בימינה בתוך שעות ספורות. רק הבוקר הודיע משה בסוס, דוברו של סגן השר לשירותי דת כהנא, על התפטרותו מתפקידו.

תגיות:איילת שקדימינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה