חדשות בארץ

דו"ח אנטישמי נוסף של האו"ם מאשים את ישראל ב"כיבוש נצחי"

משרד החוץ בתגובה: "דו"ח מוטה שמתעלם משנים של טרור רצחני. ציד מכשפות". שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נבחר לתפקיד סגן נשיא העצרת הכללית, למרות התנגדות איראן וסוריה

  • ח' סיון התשפ"ב
בניין האו"ם בניו יורק (צילום: shutterstock)בניין האו"ם בניו יורק (צילום: shutterstock)
אא

שומרים על החד-צדדיות: דו"ח של ועדת החקירה מטעם מועצת זכויות האדם של האו"ם לבדיקת מבצע "שומר החומות" מאשים את מדינת ישראל ב"כיבוש נצחי" של השטחים הפלסטיניים ללא כוונה לסיים אותו. הדו"ח טוען, כי מדיניות זו של ישראל מהווה את "הבסיס למתיחות ולאלימות בין ישראל לפלסטינים".

במשרד החוץ הישראלי מיהרו להגיב בחריפות על הדו"ח החד-צדדי: "הדו"ח הוא לא יותר מבזבוז כספים ומאמץ של מערכות האו"ם, כחלק מציד המכשפות שמנהלת המועצה לזכויות אדם נגד ישראל". במשרד החוץ ציינו עוד כי "מדובר בדו"ח מוטה וחד-צדדי, שנגוע בשנאה למדינת ישראל ומתבסס על שורה ארוכה של דו"חות חד-צדדיים ומוטים קודמים. זו תוצאה של ההטיה האנטי ישראלית הקיצונית של המועצה".

בתוך כך, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן נבחר לתפקיד סגן נשיא העצרת הכללית של האו"ם. מדובר בהישג ישראלי. ארדן נבחר למרות התנגדות איראן וסוריה, ואמור להיכנס לתפקיד בחודש ספטמבר הקרוב לכהונה של שנה. במסגרת התפקיד, הוא ינהל ישיבות של העצרת הכללית וייקח חלק בקביעת סדר היום של דיוניה.

תגיות:האו"םגלעד ארדן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה