חדשות בארץ

טלטלה נוספת: דובר לשכת בנט הודיע על סיום תפקידו

הדובר מתן סידי מלווה את ראש הממשלה כמעט חמש שנים. הוא שימש כיועץ התקשורת של בנט גם במשרדי הביטחון והחינוך

בנט, סידי מאחוריו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)בנט, סידי מאחוריו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מצעד העוזבים את לשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט לא פוסק. והפעם, הטלטלה היומית מגיעה מאחד האנשים הקרובים ביותר לבנט בשנים האחרונות - דוברו מתן סידי. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי סידי סיכם היום (שני) עם בנט על סיום תפקידו. סידי (26) משמש מאז הקמת הממשלה כראש מערך התקשורת במשרד ראש הממשלה וכיועץ התקשורת האישי לראש הממשלה. הוא מייעץ לבנט מזה כארבע שנים וחצי, ושימש כדוברו אף במשרדי הביטחון והחינוך. לאחר מכן שימש כדובר מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן.

במסגרת תפקידו שימש סידי בשנה האחרונה כדוברו המדיני של ראש הממשלה, ובמקביל היה אמון על ניהול מערך התקשורת של משרד ראש הממשלה וזרועותיו, בהן המוסד, המטה לביטחון לאומי (מל"ל), המועצה הלאומית לכלכלה, מערך הסייבר הלאומי, ארכיון המדינה ועוד.

מחליפו של סידי בתפקיד יהיה דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, יותם בן יצחק.

בנט הודה לסידי על העשייה המשותפת: "בארבע וחצי השנים האחרונות מתן היה איתי בכל הרגעים, המוצלחים יותר ופחות, מנהל ביד רמה את המערכה התקשורתית ביסודיות, במקצועיות ובכישרון רב. חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע בנושאים הרבים בהם עסקתי, לצד יכולות יוצאות דופן בניהול אירועים לאומיים ומשברים תקשורתיים מורכבים. מתן הוא אדם ערכי, נאמן ומסור, שעבד באינטנסיביות מסביב לשעון. פירות עשייתו היו לי לנכס יקר, ואני שמח עבורו כי בתום שנים ארוכות של עבודה קשה הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

סידי הוא הדמות הבכירה הרביעית שנוטשת את לשכתו של ראש הממשלה בתוך כחודש. הראשונה לעזוב הייתה היועצת המדינית שמרית מאיר. עזיבתה התרחשה על רקע דיווחים על סכסוך בינה ובין גורמים נוספים בלשכה. אחת הטענות שנשמעה מצד גורמים פוליטיים הייתה שמאיר ניסתה 'למרכז' את בנט ובכך הרגיזה את 'האגף הימני' בלשכה.

אלא שמי שחשב שאחרי עזיבת מאיר העניינים יירגעו בלשכת בנט - טעה. ראש הסגל בלשכה ואחד האנשים הכי קרובים לנפתלי בנט, טל גן צבי, הודיע על סיום תפקידו. למרות שהשניים ניסו לשדר 'עסקים כרגיל' וכי העזיבה של גן צבי היא בשל 'תחושת מיצוי', במערכת הפוליטית העריכו כי ההודעה על העזיבה מהאיש שליווה את בנט בעשור האחרון קשורה ככל הנראה ל'וויתורים' ולהיענות כמעט לכל דרישה של חברי הכנסת הערבים.

העוזבת השלישית הייתה נעמי ששון, העוזרת האישית של בנט. כעת, כאמור, הצטרף אליהם נוטש רביעי - הדובר ויועץ התקשורת של בנט.

בניסיון איכשהו לייצב את הלשכה המטולטלת, הודיע בנט בשבוע שעבר כי עו"ד עדן ביזמן ימונה לראש הסגל במקומו של טל גן צבי, וקרן הג'יוף תמונה ליועצת מיוחדת לעניינים בין-לאומיים ותקשורת זרה.

תגיות:נפתלי בנטמתן סידי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה