חדשות בארץ

סיכום חדשות שבת-חג: ביקור ביידן נדחה בחודש, מתיחות שיא בקואליציה

שני מדענים באיראן מתו בנסיבות לא ברורות, ביקורו של ביידן נדחה וככל הנראה יבוטל. קבלו את סיכום חדשות השבת

  • ו' סיון התשפ"ב
אא

* הבית הלבן עדכן את הדרג המדיני כי הביקור של הנשיא ג'ו ביידן נדחה לחודש יולי. בישראל חוששים כי המשבר הפוליטי יוביל לביטול הביקור לחלוטין. גורמים שמעורים במגעים בין המדינות אמרו כי הרקע לכך הוא, בין היתר, החשש האמריקאי כי הממשלה תיפול קודם לביקור וכן מעמדו המעורער של ראש הממשלה נפתלי בנט - הן במישור הפוליטי והן במישור המדיני.

* מתיחות שיא בקואליציה לקראת ההצבעה מחר (שני) בהצבעה על חוק תקנות יהודה ושומרון. הערב שוחח יו"ר רע"מ מנסור עבאס עם גורמים בקואליציה ואמר להם: "לא רואה איך אגרום למאזן גנאים להצביע בעד החוק". גורמים בכאן 11 ציינו כי עבאס נשמע פסימי לגבי הסיכוי שהחוק יעבור בין היתר בגלל חשדנות כלפי חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי. לפי שעה רינאוי-זועבי לא הצהירה איך תצביע בעד החוק. גם ח"כ עידית סילמן העבירה מסרים שהיא מתכוונת להתנגד לחוק. בקואליציה מאיימים כי אם היא תצביע נגד - הליך ההכרזה עליה כח"כית פורשת יתחיל מיד.

* רופא מתמחה לקה בדום לב בזמן העבודה ומת: מתמחה בכירורגיה בן 34 בבית חולים בני ציון בחיפה הלך לעולמו לאחר שלקה בליבו במהלך העבודה. בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו.

* איראן: שני מדענים מתו "בנסיבות לא ברורות". כלי תקשורת המזוהים עם האופוזיציה באיראן דיווחו על מותם של שני מדענים במדינה, בהם מדען תעופה בכיר ומומחה לגרעין שעבד במתקן בנתנז. בשני המקרים דווח כי נסיבות המוות לא ברורות.

* נמשכים החיפושים אחר הנעדרת מעכו, חשוד נעצר: המשטרה ממשיכה בחיפושים אחר ספיר נחום בת ה-24 מעכו, שנעדרת מזה 4 ימים. תיק החקירה הועבר לימ"ר, ובמשטרה עצרו חשוד במעורבות במעשה.

תגיות:ג'ו ביידןחדשות השבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה