חדשות בארץ

מקורקע: האופוזיציה סירבה להתקזז – שר הביטחון דחה טיסה

במפלגתו של בני גנץ זעמו: "הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל. הניסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון הם פגיעה בביטחון המדינה"

גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)גנץ (צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90)
אא

שר הביטחון בני גנץ נאלץ היום (רביעי) לדחות את טיסתו להודו, לאחר שהאופוזיציה סירבה להתקזז אתו. מדובר בביקור רשמי, במסגרתו אמור היה גנץ לחתום על שורת הסכמים שנועדו לחזק את הקשרים הביטחוניים בין שתי המדינות. ככל הנראה, מדובר בעיכוב של כמה שעות עד שהוא יוכל להמריא להודו.

בליכוד, כאמור, הבהירו כי לא משנה מהי מטרת הנסיעה, הם לא יתקזזו עם גנץ, כחלק מהמדיניות שלהם שלא לקזז שרים בממשלה. בתגובה תקפו בכחול לבן את ההחלטה: "הליכוד החליטו שהם אופוזיציה למדינת ישראל. הניסיונות לחבל בנסיעת שר הביטחון להודו הם פגיעה בביטחון המדינה".

כך או כך, משהו לא מסתדר לגנץ עם הנסיעה להודו. למי שהספיק לשכוח, הנסיעה להודו כבר עמדה במוקד חיכוך בין שר הביטחון לראש הממשלה נפתלי בנט. כזכור, בנט ביקש לנסוע להודו להיפגש עם נשיאה, אלא שבאותו זמן ממש תכנן גם גנץ לנסוע למדינה. בלשכתו אפילו החליטו להקדים את הנסיעה להודו, אלא שלבסוף לא גנץ ולא בנט המריאו להודו, מאחר והיה חשש לאיבוד הרוב של הקואליציה בהצבעות במליאת הכנסת.

תגיות:בני גנץהודוקואליציהאופוזיציה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה