חדשות בארץ

למרות אזהרת המסע החמורה: טורקיה נותרה היעד המועדף לטיסות בקיץ

המל"ל חידד את אזהרת המסע לטורקיה, והזהיר כי כל ישראלי הינו יעד מועדף לפגיעה ממשית

  • א' סיון התשפ"ב
(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

האגף ללוחמה בטרור במל"ל חידד אתמול את אזהרת המסע לטורקיה עבור תיירים ישראלים. למרות זאת, הישראלים נותרו שאננים. רובם המוחלט של השוהים בטורקיה לא ממהרים לעזוב, והמדינה נותרה עדיין היעד המועדף לתייר הישראלי בקיץ.

על פי הודעת המל"ל, "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם.

"בתוך כך, המל"ל ומערכת הביטחון מחדדים היום את אזהרת המסע לטורקיה ומבקשים להבהיר כי מדובר במדינה ברמת סיכון גבוהה לישראלים בימים אלו.

עוד בהודעה: "על פי גורמים במערכת הביטחון, מדובר באזהרות על רקע איום ממשי כלפי ישראלים בזירה הטורקית. כמו כן, חלה עליה ברמת האיום גם במדינות נוספות הגובלות באיראן. לפיכך, על אזרחים ישראלים לשמור על ערנות ולהקפיד על כללי הזהירות הנדרשים בכל נסיעה לאחת ממדינות אלו".

אתמול דיווחו מאות ישראלים השוהים בטורקיה כי הם קיבלו שיחות טלפון מאת גורם שהזהיר אותם שלא להתבלט, לא להשתמש בתחבורה ציבורית ולהיזהר ככל האפשר. זאת, עקב איום קונקרטי לפיגוע נגד ישראלים במדינה. שיחות הטלפון התקבלו ממספר השייך לאדם בעל שם ערבי, שדיבר עימם בעברית ובמבטא ישראלי.

תגיות:טורקיהאזהרת מסע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה