חדשות בארץ

זועבי תקפה את מצעד הדגלים, סילמן ענתה לה בעקיצה בערבית

מאז פרשה מהקואליציה הרבתה ח"כ עידית סילמן לעשות שימוש בציטוטים מתהילים. הפעם בחרה לעקוץ את ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי, שפרשה וחזרה לקואליציה, בשפה הערבית: "בעיה שאפשר לפתור בכסף - היא לא בעיה אמיתית"

מצעד הדגלים, בעיגול: סילמן (צילומים: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)מצעד הדגלים, בעיגול: סילמן (צילומים: אוליביה פיטוסי ויונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מאז פרשה מהקואליציה, הרבתה ח"כ עידית סילמן (ימינה) לעשות שימוש בציטוט פסוקים מתהילים, בתגובה לאירועים פוליטיים שונים. הבוקר (ראשון) היא דווקא בחרה להגיב בשפה הערבית, בתגובה לביקורת שהשמיעה ח"כ ג'ידא רינאווי זועבי (מרצ) למצעד הדגלים בירושלים.

"איש מאוד חכם אמר לי פעם, בעיה שאפשר לפתור בכסף – היא לא בעיה אמיתית", ציטטה סילמן בערבית. ככל הנראה, סילמן ביקשה לעקוץ את הח"כית ממרצ, לאחר שזו חזרה בה מהודעת הפרישה מהקואליציה, בעקבות סיכום עם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד על העברת כספים לחברה הערבית. כזכור, זועבי הגיעה לפגישה עם לפיד מלווה בכמה ראשי ערים ומועצות ערביות, בסיומה הודיעה על חזרתה לקואליציה.

מוקדם יותר הבוקר, טענה הח"כית הערבייה ממרצ כי "צעדת הדגלים בירושלים, במהלכו הנוכחי, היא פרובוקציה לרגשות המוסלמים, והיא עלולה להביא להסלמה שאין לנו צורך בה. אל-אקצא היא זכות קדושה של האומה הערבית והאסלאמית, ועל בסיס זה יש לטפל בנושא הזה. אנו מבקשים משר המשטרה לא להיגרר לגזרת הימין הקיצוני ולמטרותיו".

תגיות:יום ירושליםמצעד הדגליםעידית סילמןג'ידא רינאוי זועבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה