חדשות בארץ

"הכל אגדות": כך הגיב גנץ להצעה של הליכוד

"אין לי שום מגעים עם הליכוד וגם הגישושים שניסו לעשות, כולל אחד שניסו גם אתמול, ישר קיבל מכה על האף"

  • כ"ח אייר התשפ"ב
גנץ (צילום: תומר נויברג / פלאש 90)גנץ (צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

שר הביטחון ויו"ר כחול לבן ערך ביום שישי האחרון מפגש פעילים בזום, ובמהלכו הזים את השמועות על תרחישי שיתוף פעולה עם הליכוד. "הכול אגדות של אנשים לצערי משני הצדדים שרוצים כביכול להשתמש בסיפור הזה בשביל להעצים את המעמד הפוליטי שלהם", אמר גנץ.

"נתניהו רוצה לחזק את מעמדו בליכוד", הסביר גנץ והאשים גם את שותפיו בקואליציה: "אנשים אחרים בקואליציה יכולים לספר שאני חותר לעבוד עם נתניהו ולהאשים אותי אם הממשלה תתפרק. זו נבלה וזו טריפה. זה לא נכון וזה לא נכון".

גנץ חשף כי בימים האחרונים נעשה ניסיון מצד הליכוד לגבי שיתוף פעולה אפשרי. "אין לי שום מגעים עם הליכוד וגם הגישושים שניסו לעשות, כולל אחד שניסו גם אתמול, ישר קיבל מכה על האף", אמר. "נתניהו תרם רבות למדינת ישראל בעבר, אבל בשנים האחרונות פגע בממלכתיות, סיכן את שלטון החוק והדמוקרטיה ולא נחבור אליו".

גנץ התייחס גם למצעד הדגלים שצפוי להתקיים ביום ראשון, באומרו כי "אנחנו רשאים ויכולים לעשות בעיר הבירה שלנו איזה מצעד שאנחנו רוצים, לא יאיימו על הריבונות שלנו. המציאות של ירושלים תמיד רגישה, ואני קורא להימנע מכל פרובוקציה בדרך. אין לנו כוונה להפר שום סטטוס קוו בהר הבית, המשטרה שם כדי למנוע מאנשים להצטרף ולייצר חיכוך מכוון".

הוא הוסיף: "חמאס לא יאיים על הריבונות שלנו. בשנה שעברה הארגון החליט לירות רקטות במה שהתחיל את מבצע 'שומר החומות', מבצע שהוא מצטער שקרה, ואני מניח שהפעם הוא יהיה מספיק נבון להימנע מזה".

תגיות:בני גנץליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה