חדשות בארץ

הקואליציה הפילה את החוק האוסר השבת גופות מחבלים

בנט, שבעבר תמך בצעד ההרתעתי, הצביע נגד וספג ביקורת חריפה מימין. נתניהו: "אין שפל שבנט לא ירד אליו כדי להחזיק את ממשלת ההונאה והחולשה שלו"; הציונות הדתית: "קואליציית בנט – טיבי הפיחה רוח בכנפי הטרור"

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

הקואליציה הפילה היום (רביעי), בהצבעה במליאת הכנסת, את חוק אי החזרת גופות מחבלים, שיזם יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ'. בין המתנגדים להצעת החוק היה גם ראש הממשלה נפתלי בנט, שבעבר דווקא תמך בצעד ההרתעתי ואף הנחה את מערכת הביטחון למנוע החזרת גופות מחבלים כאשר כיהן כשר הביטחון. אבל לא רק בנט חשש להרגיז את מפלגות רע"ם והרשימה המשותפת. גם שר הביטחון בני גנץ וחברי סיעת יש עתיד, שבעבר הגישו הצעת חוק דומה, הצביעו נגד והפילו את הצעת החוק.

יו"ר האופוזיציה ח"כ בנימין נתניהו צייץ בעקבות הפלת החוק: "אין שפל שבנט לא ירד אליו כדי להחזיק את ממשלת ההונאה והחולשה שלו, שתלויה לחלוטין בתומכי טרור ושוללי הציונות".

ממפלגת הציונות הדתית נמסר: "לפני דקות אחדות קואליציית בנט-טיבי הפילה את החוק למניעת השבת גופות מחבלים. קואליציה שנשענת ומונשמת על ידי תומכי טרור הפיחה היום רוח בכנפי הטרור ומנעה חוק יעיל שאנשי הקואליציה עצמם אמרו בעבר כי הוא חוק נחוץ ונכון. קואליציית בנט-טיבי מסוכנת לביטחון ישראל".

עוד אמרו בציונות הדתית, כי "בנט העדיף שוב את כיסאו על פני אזרחי ישראל וירק בפעם המי יודע כמה, יחד עם חבריו שקד וכהנא, על המשפחות השכולות, על חיילי צה"ל ועל אזרחי ישראל. בקרוב ממש נתקן".

ואם לא די בכך, הרי שבנט, שכיהן בעבר כמנכ"ל מועצת יש"ע, הצביע גם נגד הצעת החוק לביטול חוק ההתנתקות שיזם ח"כ יולי אדלשטיין (ליכוד). מי שראו את בנט וחברי הקואליציה שלו מפילים את הצעת החוק היו ראשי הישיבה בחומש שישבו ביציע, יחד עם אביו של יהודה דימנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע ירי סמוך ליישוב.

תגיות:נפתלי בנטחוק ההתנתקותגופות מחבליםבנימין נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה