חדשות בארץ

הליכוד בתרגיל לקואליציה: "המשפחות השכולות לא יסלחו לכם אם תעשו פוליטיקה קטנה"

"במאבק בטרור אין קואליציה ואין אופוזיציה": מפלגת הליכוד קוראת לראשי הקואליציה לשלב ידיים במאבק בטרור, ולתמוך בהצעה החוק שתמנע החזרת גופות מחבלים

  • כ"ד אייר התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90 )(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90 )
אא

הצעת החוק המבקשת לאסור החזרת גופות מחבלים תעלה היום (רביעי) לדיון במליאת הכנסת. מטרת ההצעה, אותה הגישה מפלגת 'הציונות הדתית', הינה למנוע את ההלוויות ההמוניות בהן נשמעות קריאות הסתה, וכאמצעי לחץ על מחבלים פוטנציאליים.

בליכוד קוראים לקואליציה לתמוך בחוק, ומשתמשים באותו תרגיל בו השתמשה הקואליציה כדי לדרוש מהליכוד לתמוך בחוק "ממדים ללימודים". כך נאמר בהודעת הליכוד: "היום נתמוך בהצעת החוק של 'הציונות הדתית' למניעת החזרת גופות מחבלים. צעד חשוב במסגרת המאבק בטרור. צעד שירתיע, ימנע לוויות המוניות שהופכות למסעות הסתה לטרור, וקברים שהופכים למוקדי עליה לרגל לקידוש 'שהידים'.

"אנחנו קוראים לראשי הקואליציה לשים את הפוליטיקה בצד, לגלות אחריות ולשלב ידיים במאבק בטרור", הוסיפו הליכוד. הם פנו בקריאה אישית לראשי הקואליציה, ודרשו מהם לא לעשות פוליטיקה קטנה על גבם של המשפחות השכולות ואזרחי ישראל. "נפתלי, יאיר, בני, גדעון ואיווט: בדיוק כמו בתמיכה בחיילי צה"ל, במאבק בטרור אין קואליציה ואין אופוזיציה. תמכתם בכך בעבר ואף הגשתם הצעות חוק דומות. עם ישראל והמשפחות השכולות מצפים מכם לתמוך בחוק הזה כדי למנוע את הפיגוע הבא ולא יסלחו לכם אם תעשו פוליטיקה קטנה על גבם של אזרחי ישראל", לשון הודעת הליכוד.

תגיות:הליכודגופות מחבליםהציונות הדתית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה