חדשות בארץ

ח"כ סטרוק: "הקב"ה ריחם עלינו. אנחנו רק בבית חולים ולא בבית קברות"

חברת הכנסת אורית סטרוק סיפרה על פציעתו של בנה ושניים מילדיו: "זו פציעה בראש. הוא איבד שליטה על הרכב כתוצאה מיידוי אבנים של מחבלים. יכולנו להיות בשלוש לווית"

  • כ"ד אייר התשפ"ב
(צילום: נאסר אישתיה / פלאש 90 )(צילום: נאסר אישתיה / פלאש 90 )
אא

חברת הכנסת אורית סטרוק התייחסה הבוקר (רביעי) במליאת הכנסת לפציעתו של בנה ושנים מנכדיה. "אני רוצה לנצל את הבמה הזו כדי לומר קודם כל תודה גדולה לה' יתברך, שריחם עלינו הלילה. הפיגוע הזה נועד להיות פיגוע רצחני. יכולנו להיות היום ב-3 לוויות, וה' יתברך הרחום והחנון ריחם עלינו. אנחנו רק בבית חולים, ולא בבית קברות".

סטרוק הוסיפה ששני נכדיה שנפצעו קל משתחררים בשעה זו מבית החולים. היא הודתה לכל המתפללים, וביקשה שימשיכו להתפלל לרפואתו של בנה, שנפצע בראשו.

"אני לא מבינה מאיפה מגיעה אכזריות כזו", אמרה סטרוק מוקדם יותר ל-103FM. "האבנים ניפצו את שמשת הרכב ופגעו בבן ובבנו הקטן שישב מאחוריו. כתוצאה מכך הוא איבד את השליטה ברכב ואיבד את ההכרה". חברת הכנסת ציינה שבנה נפצע בראשו, והטיפול בו יארך תקופה. 

בנה בן ה-25 של ח"כ סטרוק ושניים מילדיו נפצעו הלילה כאשר מחבלים יידו אבנים לעבר רכבם, וכתוצאה מכך נפגע הנהג והבן שישב מאחוריו. הנהג איבד את השליטה ברכב ואת ההכרה. שלושת הפצועים פונו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשמצבם מוגדר קל - בינוני.

עוד במהלך הלילה התרחש אירוע נוסף של יידוי אבנים סמוך לכפר סינגיל שבבנימין. כתוצאה מכך נפצע גבר כבן 65 באורח קל. הוא פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים הדסה עין כרם.

גם יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון הגיב ואמר: "דם יהודי נשפך שוב ושוב בשומרון, ומה הממשלה עושה? מפנה את חומש. הממשלה הזו מאבדת את ההרתעה שוב ושוב, והיא חייבת להתעשת. הממשלה הזו נכשלת בביטחון, נכשלת בהתיישבות ואנחנו נחליף אותה".

תגיות:ידוי אבניםפיגועאורית סטרוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה