חדשות בארץ

"ההסתה של בנט ולפיד התירה את דמו של בן גביר"

בעוד השמאל שותק, בימין הגיבו בחריפות בעקבות חשיפת מעצר חוליית החמאס שתכננה להתנקש בחייו של ח"כ איתמר בן גביר, שקרא ליריביו "לקחת אחריות ולהפסיק להסית"

(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)(צילום: תומר נויברג / פלאש 90)
אא

"אני קורא ליריביי הפוליטיים לקחת אחריות ולהפסיק להסית. אני שומע את יאיר לפיד קורא לי צאצא של יגאל עמיר ואת נפתלי בנט מדבר על זה שאני מסוכן למדינה. אפשר לדבר, אפשר שיהיו מחלוקות – אבל לא בצורה כזו". כך הגיב היום (שלישי) ח"כ איתמר בן גביר, בעקבות חשיפת מעצר חוליית החמאס שתכננה להתנקש בחייו.

בן גביר הוסיף כי לא הופתע מהטלפון שקיבל מהשב"כ ומקצין הכנסת, שבישרו לו על מעצר החוליה. "אני מקבל איומים קשים על אשתי וילדיי. ראיתי את תגבור האבטחה סביבי והבנתי שמתרחש משהו מאחורי הקלעים", הוסיף.

בעוד השמאל, שמרבה לתקוף את בן גביר ולכנותו בכינויים בוטים, בחר הפעם בעיקר לשתוק, בימין ובאופוזיציה מיהרו לתקוף את "ההסתה הפרועה כנגד בן גביר".

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר כי "ההסתה של בנט ולפיד נגד ח"כ בן גביר חצתה כבר את כל הקווים האדומים והתירה את דמו. התוצאה הנוראית - חוליית חמאס שמנסה לפגוע בו".   

ח"כ שמחה רוטמן הוסיף, "זה שחוליה תכננה להתנקש בחיי חברי איתמר בן גביר זה מזעזע. זה שהחוליה הזו היא מהתנועה האחות של מפלגה החברה בקואליציה, זה על הידיים של נפתלי בנט, איילת שקד, ניר אורבך, גדעון סער, שרן השכל, צבי האוזר ויועז הנדל".

ח"כ אבי מעוז האשים כי "ההסתה של מחנה השמאל בגיבוי חברי הממשלה נגד ח"כ בן גביר חצתה כל גבול. אנו קוראים לבנט ולפיד: עצרו את ההסתה! הפסיקו עם הפצת השנאה כלפי בן גביר".

גורמים בסביבתו של ראש הממשלה נפתלי בנט מסרו כי הוא עודכן בעת האחרונה באופן רצוף על פעולות החקירה והסיכול של חוליית טרור שתכננה ופעלה לביצוע שורת פיגועים בירושלים, ובתוך כך כנגד איתמר בן גביר.

"ראש הממשלה הנחה את שירות הביטחון הכללי (שב"כ) ואת רשויות אכיפת החוק לפעול בכל האמצעים הנדרשים על מנת לשים יד על כל מי שיאיים על אזרחי ישראל", לשון תגובת לשכת ראש הממשלה.

תגיות:איתמר בן גבירבצלאל סמוטריץ'חמאסנפתלי בנטיאיר לפיד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה