חדשות בארץ

שנה לאחר האסון הנורא: שני נערים שנפצעו במירון עדיין במצב קשה

אלעזר ברגר ויוסף עזריאל רייט נפצעו אנוש באסון מירון, והם עדיין מאושפזים בעקבות פציעתם בבית החולים השיקומי אלי"ן. בני המשפחה בבקשה מיוחדת מעם ישראל

  • י"ז אייר התשפ"ב
אלעזר ברגר ויוסי רייט (צילומים: באדיבות המשפחות)אלעזר ברגר ויוסי רייט (צילומים: באדיבות המשפחות)
אא

שנה לאסון מירון, והפצעים עדיין מדממים בחוזקה, כאילו לא עברו 13 חודשים מאותו לילה שחור משחור. שני נערים, בני 13 ו-16, שנפצעו אנושות באסון, עדיין לא החלימו. בני משפחותיהם קוראים לאסוף מעשים טובים לרפואתם.

"הכל זוכרים את ארבעים וחמישה ההרוגים, לא הכל זוכרים ששני נערים שחולצו במצב אנוש מהאסון, עדיין נמצאים במצב קשה", נכתב בדף הקמפיין.

"אלעזר ברגר בן ה-13 ויוסי רייט בן ה-16, שניהם עדיין מאושפזים בבית חולים לשיקום אלי"ן", לשון ההודעה. "שניהם עדיין אינם מדברים, עדיין לא קמו ממיטת חוליים, וכמעט ואינם מזיזים את איבריהם. מאז האסון המשפחות נעקרו מחייהן הקודמים. בני המשפחה נמצאים לידם כל העת, מטפלים בהם במסירות, ולא מפסיקים להתפלל ולייחל שבניהם יקומו חזרה על רגליהם, ישובו לדבר, לאכול, ללמוד ולשמוח ככל שאר בני גילם".

"אנחנו יוצאים בקמפיין שמטרתו לא לאסוף כסף אלא להרבות זכויות למען החלמתם של יוסי ואלעזר", ביקשו בני המשפחה. "אפשר להצטרף בלימוד תורה, תפילה, בגמילות חסדים ובכול מעשה טוב. אנחנו מאמינים שכל מעשה טוב מצטרף ונותן כוח ליוסי ולאלעזר להתמודד ולהחלים. אנחנו מבקשים מכל מי שיכול, שיקבל על עצמו לימוד, תפילה או מעשה טוב וירשם בקישור המצורף. מודים לכולם על העזרה התפילות והשותפות, ובעזרת ה' נזכה לבשורות טובות לכל עם ישראל".

אנא הרבו תפילות וזכויות לרפואתם השלמה והמהירה של אלעזר בן ראומה ויוסף עזריאל בן חיה מיכל בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:פצועיםאסון מירון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה