חדשות בעולם

מצאו ארנק ובו 1400 דולר – והחזירו אותו לבעליו

משפחה חסידית מניו יורק מצאה ארנק ובו 1400 דולר. הם ביררו מיהו הבעלים, ומיהרו להשיב לו את הארנק

  • י"ז אייר התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

קידוש ה': משפחה חסידית מצאה ארנק ובו 1400 דולר. היא ביררה מיהו הבעלים והשיבה לו את הארנק המלא – כך פורסם ב-New York Jewish.

הארנק נמצא על ידי בני המשפחה במהלך טיול על האי "גברנרז איילנד" בניו יורק. בני המשפחה אספו את הארנק ומיהרו ליצור קשר עם שמחה אייכנשטיין, חבר בית הנבחרים היהודי בניו יורק, וביקשו ממנו לסייע להם לאתר את בעליו של הארנק האבוד.

אייכנשטיין בדק ומצא כי הארנק שייך לכריסטופר קולינס, תושב הברונקס שאיבד את הארנק ובו סכום הכסף הגדול. אייכנשטיין יצר קשר עם קולינס, ותיאם פגישה בינו לבין ראש המשפחה שמצאה את הארנק, במהלכה הוחזר הארנק לבעליו.

קולינס התרגש מאוד מהמחווה. "אני אסיר תודה לגלות שיש אנשים שמספיק אכפת להם כדי להחזיר לי את הארנק שלי עם כל החפצים שלי בתוכו", אמר. אייכשנטיין, חבר בית הנבחרים בניו יורק, אמר כי "אלה שני אנשים שיש להם מעט מאוד במשותף מלבד העובדה ששניהם ניו יורקים. אנו דואגים אחד לשני".

לאור הגברת התקריות האנטישמיות בארה"ב בשנה האחרונה, ביקש אייכנשטיין להביא את הסיפור לידיעת הציבור, על מנת להפחית את החשש והשנאה כלפי יהודים חרדים "הרואים בנו אנשים שונים בגלל הלבוש שלנו", אמר אייכנשטיין, והדגיש: "אלו שני אנשים שמעולם לא נפגשו בעבר וכנראה לא ייפגשו שוב. כאשר נעבור את כל זה, נתחיל להבין שכך אנו אמורים להתייחס אחד לשני".

תגיות:השבת אבידהניו יורק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה