חדשות בארץ

עיריית אום אל-פחם: "קיום תרגיל צה"ל בעיר - פגיעה ברגשות התושבים"

ראש עיריית אום אל-פחם, סמיר מחאמיד, פנה לשר הביטחון בני גנץ בבקשה שלא לקיים את תרגיל צה"ל המתוכנן להיערך בעיר: "פגיעה דרמטית ברגשות התושבים"

  • ט"ז אייר התשפ"ב
הפגנה באום אל-פחם, ארכיון (צילום: Jamal Awad/Flash90)הפגנה באום אל-פחם, ארכיון (צילום: Jamal Awad/Flash90)
אא

ראש עיריית אום אל-פחם, סמיר מחאמיד, פנה לשר הביטחון בני גנץ בבקשה למנוע את קיומו של תרגיל צה"ל המתוכנן להיערך בעיר. כך דיווח הבוקר (שלישי) יוסי יהושוע בידיעות אחרונות.

במכתב ששיגר לגנץ, כתב מחאמיד: "נמסר לנו כי בכוונת רשויות הצבא לקיים תרגיל בין 26-22 במאי באום אל-פחם. אני, מועצת העיר ותושבי העיר מתנגדים בתוקף לקיום התרגיל, והודענו על עמדתנו לגורמי הצבא הרלוונטיים".

"למותר לציין שנגמ"שים הנעים בעיר ומדמים את כיבוש חיזבאללה מהווים פגיעה דרמטית ברגשות תושבי העיר והמרחב", הוסיף מחאמיד. "כראש עיריית אום אל-פחם אני עושה ככל יכולתי כדי לקרב דו-קיום וחיים משותפים, ולשפר את תדמית העיר ואיכות החיים בעיר. לצערי התרגיל הזה פוגע באלה במידה רבה".

חבר הכנסת ישראל כ"ץ (הליכוד) הגיב בחריפות על הפרסום: "ראש עיריית אום אל-פחם סמיר סובחי מחאמיד תמך בפומבי בפיגוע הטרור שביצעו מחבלים מעירו בחדרה, וכעת מתנגד לתרגיל החירום של צה"ל המתוכנן באום אל-פחם. האיש מתנהג כאויב המדינה לכל דבר - איך זה שהוא עוד נשאר בתפקידו?".

חבר הכנסת אופיר סופר מהציונות הדתית כתב בטוויטר: "אם נמשיך להתכופף ונוסיף לאפשר ללאומיות הערבית לזקוף את ראשה - נתעורר ליום בו זה לא יהיה תרגיל בוואדי ערה אלא מבצע להצלת הגליל".

 

תגיות:צה"לאום אל-פחם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה