חדשות בארץ

עריקים נוספים בקרוב? "כמעט כל סיעת ימינה נמצאת במו"מ עם הליכוד"

בליכוד משוכנעים כי בקרוב יגיע עריק נוסף שיעניק לאופוזיציה 61 אצבעות להפלת הממשלה

  • ט"ו אייר התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בליכוד משוכנעים כי בקרוב יגיע עריק נוסף שיעניק לאופוזיציה 61 אצבעות להפלת הממשלה. "חוץ מבנט וכהנא, כל חברי סיעת ימינה האחרים נמצאים במשא ומתן עם הליכוד", אמר היום (שני) ח"כ אלי כהן מהליכוד בראיון לערוץ 12. "אם עכשיו היינו באים ואומרים לאיילת שקד, ניר אורבך ואביר קארה - קחו שלושה שריונים, הם היו מגיעים לליכוד והממשלה הייתה מתפרקת".

כהן ציין כי יש מחלוקת עזה סביב עניין השריונים בליכוד. לדבריו, "בשטח יש זעם ציבורי גדול מאוד על שקד שהייתה אדריכלית הממשלה".

"לליכוד עצמו עדיף ללכת לבחירות", הסביר כהן והודה שבחירות חדשות ריאליות יותר מהקמת ממשלה חלופית. "השאלה אם נלך לבחירות תלויה בגדעון סער. אם סער יחליט שהוא עוזב את המאבקים האישיים ואת הסוגיות האישיות, אפשר להקים ממשלה לאומית בראשות נתניהו והליכוד מחר".

על טענתו של מנסור עבאס שנתניהו ערך עימו מו"מ קואליציוני, אמר כהן: "הגיע הזמן לפוצץ את הבלון הזה. אם לעבאס יש הקלטות - שיחשוף אותן. יואב קיש כן דיבר והסתמס איתו, אבל על נושא הבחירה הישירה. מי שלא מאמין במדינה יהודית ודמוקרטית לא יהיה בממשלה. אנחנו רואים שחלק מהם זה גיס חמישי. ממשלת בנט-עבאס איבדה את הרוב שלה ומיום שני שעבר כשהכנסת התכנסה, הם תלויים ברשימה המשותפת ובחברי כנסת נאלחים כמו אחמד טיבי ועופר כסיף. צריכים לפתוח נגדם בחקירה פלילית ולהעיף אותם מהכנסת".

כהן הוסיף והתייחס לעלייה החדה של מחירי הנדל"ן בישראל, ולכך שבשנה האחרונה נרשמה עלייה של 16% במחירי הדירות. "ה-16% התייקרות בשנה האחרונה זה יותר מכל ההתייקרויות שהיו בין השנים 2015 ל-2019", תקף כהן. "יש כאן מונופול של מנהל מקרקעי ישראל שצריך לשבור אותו. בעיניי ראש מנהל מקרקעי ישראל צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה. אני קורא לאנשים לא לקנות דירות בתקופה הנוכחית, צריך לפוצץ את הבועה הזאת".

תגיות:נפתלי בנטימינהאלי כהןהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה