פעילות הידברות

הרבנית קולדצקי: אתפלל בהדלקת נרות שבת על כל השותפים בספר התורה של מרן

בפנייה נרגשת פנתה הרבנית קולדצקי לאנשי הידברות, וביקשה מהם להעביר אליה את שמות השותפים בספר התורה, על מנת להתפלל עליהם בהדלקת נרות השבת. הזדרזו ותוכלו גם אתם לזכות בתפילה הנדירה

  • י"ד אייר התשפ"ב
(בעיגול: הרבנית קולדצקי)(בעיגול: הרבנית קולדצקי)
אא

עם ישראל כולו, מכל חוג וקהילה, מרגיש יתמות עם אובדנו של גדול הדור, מרן שר התורה זצוק"ל.

האבל היה ועדיין משותף לכולם, עובר לקהלים שלא היו תלמידיו ואפילו כאלה שבקושי שמעו עליו, וגם מה שכן, היה רק דרך דיווחים שונים בתקשורת. אנחנו עם שאוהב תורה ויודע להעריץ את לומדיה, אבל במסדרונות "בית הידברות", השבר הוא ענק וכאוב במיוחד.

כשהוזמן מרן שר התורה לשמחת הנישואין של אחד מילדיו של יושב ראש הנהלת הידברות, הוא ביקש להשתתף בשמחה.

ואז, באותו יום, עמדו כל הנוכחים ב"בית הידברות" והביטו בשקיקה במרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי, כשהוא מחזיק בידו את הנוצה, הקולמוס שהקצה שלו טבול בדיו המיוחד שבקסת, שפתיו מלחשות "הריני כותב לשם קדושת ספר תורה - - - " וידו הקדושה כותבת ומשלימה אות אחר אות –

"ב-ר-א-ש-י-ת".

תחילתה של התורה הקדושה.

אותה תורה שהיא כל חייו של המלאך הצדיק שמעולם לא הפסיק ללמוד, ממש עד רגעיו האחרונים.

כשיצא מבית הידברות, הותיר אחריו מרן שר התורה זכר צדיק וקדוש לברכה את היריעה הראשונה בספר התורה. יום יבוא, כך אמרו, וסיומו של כתיבת ספר התורה הזה ייעשה גם הוא בידיו של מרן הצדיק, בביתו.

מאז נכתבו מספר ספרי תורה, אבל יד השם הובילה לכך שספר התורה הזה ימתין לרגע מיוחד. כבר היה תכנון מתי יוכנס ספר התורה הזה, וכיצד יצא מביתו של מרן. כתיבת הספר התקדמה, אבל אז הגיעה הבשורה המרה על הסתלקותו של מרן מאיתנו.

והיריעה הזו, ספר התורה אותו התחיל מרן הקדוש לכתוב, הוא מה שהותיר לנו כמתנה מצמררת ממנו.

מרן התחיל,

אבל אנחנו, אתם, עם ישראל, יכולים לסיים.

"ועתה כתבו לכם - - - ". אחת המצוות החשובות בתורה היא כתיבת ספר תורה. ומי שאינו יכול לכתוב ספר תורה לעצמו, או לרכוש ספר שלם שעלותו רבה, יכול הרי לפחות לזכות ולהשתתף בכתיבתו של ספר כזה.

עכשיו, לאחר פטירתו, אנו נדרשים למלא את החלל העצום שהוא הותיר, ולהשלים את המשימה אותה התחיל: לסיים את כתיבת ספר התורה שלו.

כעת ניתן לרכוש את האותיות המרכיבות את שמכם (או שמו של אדם יקר ללבכם שתרצו לרכוש עבורו את הזכות העצומה להיות שותף בספר התורה של הרב קניבסקי זצוק"ל), או לרכוש פסוק שלם.

בתו של מרן שר התורה זצ"ל, הרבנית קולדצקי, ביקשה למסור בשמה: "כל מי שיתרום וייקח חלק בספר התורה, אתפלל בעדו/ה בתפילה מיוחדת בעת הדלקת נרות שבת, בשעת רצון גדולה ונשגבה זו. זו השעה ששערי שמיים פתוחים. כל אלו שיזדרזו לקחת חלק בספר התורה עד שבת המלכה יזכה להעביר את שמם לתפילה המרגשת והנדירה.

מרן התחיל,אנחנו, אתם, עם ישראל, יכולים לסיים.נצלו את ההזדמנות שלא תחזור ורכשו עכשיו את שמכם בספר התורה של מרן שר התורה! חייגו עכשיו: 073-222-1212 או הקליקו כאן עכשיו

תגיות:הרבנית קולדצקיהרב חיים קנייבסקי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה