חדשות בארץ

אלמנתו של נרצח הפיגוע באלעד הטיחה בבנט: "הדם של בעלי על הידיים שלך"

גלית גול, אלמנתו של נרצח הפיגוע באלעד בועז גול הי"ד, שוחחה עם ראש הממשלה, והטיחה בו דברים קשים: "למה אני צריכה לממן להם סיגריה?!"

  • י"א אייר התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח אתמול עם גלית גול, אלמנתו של נרצח הפיגוע בועז גול הי"ד. במהלך השיחה הטיחה האלמנה דברים קשים בראש הממשלה.

"הדעות שלך כל כך היו חשובות לך ופתאום השתנית, היית כל כך נגדם ופתאום אתה התקפלת", אמרה האלמנה לבנט. היא דרשה מראש הממשלה לפעול נגד הרוצחים: "אבל אני רוצה להגיד לך שאם לא תעשו משהו לרוצחים האלה, הדם שלהם - על הידיים שלך. הדם של בעלי ושל הילדים. חד-משמעית. אני לא יכולה... איך אני אגיד לילד שלי הקטן שהם נתפסו בחיים?!".

במהלך השיחה, שתועדה ב'כאן חדשות', התייחסה האלמנה לתמונות שפורסמו ממעמד תפיסת המחבלים במחצבה ליד אלעד, בו תועד אחד המחבלים מעשן סיגריה. "למה אני צריכה לספק להם סיגריה?! לא, אין סיגריות! רצחת, תשלם", אמרה מדם ליבה.

גם משפחתו של יונתן חבקוק הי"ד זעמה על התנהלותה של הממשלה. "למה אתם נשענים על תומכי טרור?", שאלו את ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הדתות מתן כהנא. "אתם לא תעשו כלום כי אתם מפחדים על הכסאות שלכם. אמן תיפלו בקרוב".

לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן, קראה לראש הממשלה נפתלי בנט להתפטר. “אם לא תתקן – הדם של בעלי יהיה על הידיים שלך. אם תמשיך לשבת עם רוצחים סביב אותו שולחן – אין לך מחילה. כאלמנה לחמישה יתומים אני מבקשת ממך: תפנה את הכיסא שלך”. לדבריה, מעצר המחבלים לא מספיק: “קחו להם את האזרחות, תנתקו להם את החשמל ואת המים”.

תגיות:נפתלי בנטגלית גול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה