מעניין

"העלבונות הרסו אותי": לא תאמינו איך נראית אישה שהשילה מחצית ממשקל גופה

לפני כשנה, אם לשני ילדים בשם הריוט פיקוק מבריטניה - הייתה אישה ממש, אבל ממש, שמנה. איך היא נראית היום?

אא

לפני כשנה, אם לשני ילדים בשם הריוט פיקוק מבריטניה - הייתה אישה ממש, אבל ממש, שמנה. 

כל מי שראה אותה ברחוב, לא יכול היה שלא להעיף מבט אחורה. היא שקלה יותר מ-200 ק"ג, וכל יציאה לרחוב הייתה כרוכה בסבל שלא יתואר עבורה. "אנשים לא הפסיקו לצחוק עליי. הם הסתכלו, הצביעו, אמרו דברים מכוערים ולא פעם אפילו ירקו לכיוון שלי וזרקו דברים. העלבונות שספגתי מאנשים הרסו אותי. פעם אחת קבוצת נערים דחפה אותי, ונפלתי על המדרכה. זה היה משפיל מאוד, אבל עוד יותר משפיל היה העובדה שלא הצלחתי לקום על הרגליים במשך הרבה מאוד זמן, עד שמישהי עברה ועזרה לי".

מאז הקורונה, מצבה הוחרף אף יותר. "תמיד התמודדתי עם עודף משקל, ותמיד זה היה קשה. אבל מאז הקורונה פשוט לא יכולתי לשאת את מצבי. הייתי יושבת בבית ואוכלת כמעט הכל, בלי שום הפסקה. כעסתי על עצמי אחרי זה, אבל לא הייתה לי ברירה. הייתי פגועה וכעוסה על המצב שלי, ומצאתי את הנחמה רק באוכל".

כמובן שהרגלי האכילה שאימצה לה במשך השנים, לא היטיבו עם מצב רוחה. "ככל שאכלתי יותר, כך כעסתי והפכתי למרירה יותר. והכי גרוע זה שלא ידעתי איך לצאת מהמצב הזה ואיך להביא לשינוי. בעבודתי כמורה, הייתי מזמינה אוכל סיני בכמויות בלתי נתפשות ומספרת למורים שהזמנתי גם בשביל חברים. הכמויות היו מטורפות ואת הכל אכלתי לבדי".

עד שביום מן הימים פגשה רופא שהסתכל עליה ואמר במילים הכי פשוטות: "אם תאכלי פחות ותתאמני יותר - אין סיכוי שהשינוי לא יגיע".

היא חשבה על דברי הרופא, והגיעה למסקנה כי היא חייבת לעשות משהו שלא עשתה מעולם. "הצטרפתי לתוכנית Slimming world שעוזרת לאנשים במצבי, להכיר אורח חיים שהם לא הכירו מעולם, וזו המתנה הכי טובה שהענקתי לעצמי אי פעם", היא אומרת, ומספרת על אורח חיים שכולל שינוי מהפכני, גם באופן ההסתכלות על ספורט. היא הייתה צריכה להתאמן בכל שבוע שלוש פעמים, בלי הנחות. "אמנם בהתחלה זה היה קשה. הייתי צריכה להחליף את הממתקים בפירות טריים ואת המזון נוטף השומן במזון מבושל ודל בשומן - אבל היום, שנה בלבד אחרי, אני מברכת על זה.

"כל שינוי שעושים בחיים, קשה בהתחלה. אבל הגוף שלנו חכם יותר ממה שאנחנו חושבים. אנחנו צריכים להתעקש על השינוי, והבשורה הטובה תגיע", אומרת הרייט כיום, לאחר שהשילה יותר ממחצית ממשקל גופה, והיום שוקלת 80 ק"ג בלבד. "תשימו אתכם לפני הכל, ותבינו שרק אתם יכולים לעשות את השינוי המחשבתי הזה. האוכל לא חייב להיות האויב שלנו. הוא יכול להיות החבר הכי טוב שלנו, אם לא נגזים איתו".

איך היא נראית היום? מצאו את ההבדלים:

 

תגיות:אישהמשקל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה