חדשות בארץ

מועצת השורא מכונסת: האם רע"מ בדרך לפרישה מהקואליציה?

על פי ההערכות, רע"מ לא תודיע על פרישה מיידית מהקואליציה אולם תמשיך את הקפאת חברותה בה. אם חברי רע"מ ימשיכו להחרים את ההצבעות בכנסת, הצעת החוק של האופוזיציה לפיזור הכנסת צפויה לעבור בקריאה טרומית

עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)עבאס (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

מועצת השורא התכנסה הערב (שלישי) בכפר קאסם כדי לקבל החלטות בנוגע להמשך דרכה של רע"מ בקואליציה. על פי הדיווח בחדשות 12, מסתמן כי לא תתקבל החלטה דרמטית על פרישה מיידית, אולם הקפאת חברותה של המפלגה בקואליציה תימשך.

עוד דווח, כי ברע"מ מתכוונים לנהל משא ומתן עם הקואליציה במסגרתו יחריפו את התנאים לחזרתם לתמיכה בה. את המשא ומתן ינהל מטעם רע"מ חבר הכנסת וליד טאהא, שמוביל קו נוקשה יותר מאשר יו"ר המפלגה מנסור עבאס.

בכניסה לישיבת מועצת השורא אמר יו"ר רע"מ כי מבחינת מפלגתו "כל האופציות על השולחן. נדון ונחליט בשיקול דעת, בהתאם לאינטרס הכללי של החברה הערבית, לא אינטרס אישי ולא מפלגתי".

במערכת הפוליטית ממתינים להכרעתה של רע"מ, שכן אם היא תחליט להמשיך בהחרמת ההצבעות בכנסת – המשמעות היא שהצעת החוק לפיזור הכנסת שהאופוזיציה מתכננת להעלות מחר להצבעה צפויה לזכות לרוב בקריאה טרומית. יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, הודיע כי אם ההצעה לפיזור הכנסת תובא להצבעה – חברי סיעתו יתמכו בה.

מהליכוד נמסר בתגובה כי "העובדה שעתיד הממשלה הנוכחית תלוי במועצת השורא של האחים המוסלמים היא עוד שפל היסטורי אליו גורר אותנו בנט. ממשלה שתלויה בתומכי טרור לא יכולה להילחם בטרור".

תגיות:רע"מהליכוד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה