פעילות הידברות

ספר התורה האחרון של מרן: עכשיו אתם יכולים לקחת חלק!

המלאך החל לכתוב את התורה, ואז נסתלק מאיתנו, מותיר את ברכתו. עכשיו ההזדמנות האחרונה שלכם במזכרת המצמררת שהותיר אחריו מרן שר התורה בביקור המיוחד ב"בית הידברות". מרן התחיל לכתוב, אתם מסיימים - והשם שלכם יהיה חלק מאותיות ספר התורה הנדיר הזה. הסיפור, הזכויות והסגולות

  • ט' אייר התשפ"ב
אא
 
באותו יום עמדו כל הנוכחים ב"בית הידברות" והביטו בשקיקה במרן שר התורה הגאון רבי חיים קניבסקי, כשהוא מחזיק בידו את הנוצה, הקולמוס שהקצה שלו טבול בדיו המיוחד שבקסת, שפתיו מלחשות "הריני כותב לשם קדושת ספר תורה  - - - " וידו הקדושה כותבת ומשלימה אות אחר אות –

"ב-ר-א-ש-י-ת".

תחילתה של התורה הקדושה.

אותה תורה שהיא כל חייו של המלאך הצדיק שמעולם לא הפסיק ללמוד, ממש עד רגעיו האחרונים.

ומה בכלל עושה מרן שר התורה בין אולפנים, מצלמות משוכללות, מיקרופונים ותפאורה?!

מדוע הוא מטריח את עצמו עד כדי כך, לרדת מביתו למרות גילו המופלג, לעלות אל הרכב ושוב לרדת, מתעקש להסתובב בין המשרדים והאולפנים? מי כמותו הרי היה אף מברך בראשי תיבות כדי לנצל את הזמן. זה יהודי שכל דקה אצלו קדושה ויקרה מכל הון שבעולם.

מי שגם מתוך שינה שקוע בלימוד. גדול הדור שבשנה מעוברת "נוסף לו חודש", ואז יש לו יכולת וזמן לחבר עוד כמה ספרים מופלאים.

כשהוזמן מרן שר התורה לשמחת הנישואין של אחד מילדיו של יושב ראש הנהלת הידברות, הוא ביקש להשתתף בשמחה, להגיע לסעודת שבע הברכות שתתקיים ב"בית הידברות". ברגע האמת, הקושי היה עצום, והכל הבינו זאת.

"הרב לא הרגיש טוב. חשבנו שזה למעלה מכוחותיו", סיפר נכדו במשדר שנערך הישר מביתו של מרן זצוק"ל, "אבל הרב אמר, 'זה הידברות', וקבע כי ניסע. הסתובבנו בין האולפנים, זה הרי הכי רחוק מהעולם שלו, בביתו לא היה אפילו טלפון. קווי. אבל הוא הכיר היטב את העולם, גם זה שממנו התרחק – הטכנולוגיה – ורצה להיות שותף לקירוב בדרך הזו".

 

מרן התחיל,אנחנו, אתם, עם ישראל, יכולים לסיים.נצלו את ההזדמנות שלא תחזור ורכשו עכשיו את שמכם בספר התורה של מרן שר התורה! חייגו עכשיו: 073-222-1212 או הקליקו כאן עכשיו

 

אביהם של ישראל

עם ישראל כולו, מכל חוג וקהילה, מרגיש יתמות עם אובדנו של גדול הדור, מרן שר התורה זצוק"ל.

האבל היה ועדיין משותף לכולם, עובר לקהלים שלא היו תלמידיו ואפילו כאלה שבקושי שמעו עליו, וגם מה שכן, היה רק דרך דיווחים שונים בתקשורת. אנחנו עם שאוהב תורה ויודע להעריץ את לומדיה.  אבל במסדרונות "בית הידברות", השבר הוא ענק וכאוב במיוחד.

מרן שר התורה היה שם בשבילנו לכל אורך הדרך. תומך, מעודד, מברך בכל לב. נותן את כל כולו כדי להוסיף עוד שותפים ועוד תומכים בזיכוי הרבים הגדול בעולם.

אם הייתם רק יודעים אחוז אחד ממעורבותו של הרב במחלקות רגישות שונות, הייתם נפעמים מעוצמת העול שנטל על כתפיו כדי להרבות נשמות לתורה. הרב היה זה שאומר מה לעשות, ולפעמים גם מה לא לעשות. וכשהוא תמך בהידברות, לא הייתה זו רק ברכה ועצה. הוא היה שם בשביל עם ישראל כולו, כשהוא ממנה את הידברות להיות השליחים שלו להפצת התורה והיהדות.

אות שר התורה

כשיצא מבית הידברות, הותיר אחריו מרן שר התורה זכר צדיק וקדוש לברכה את היריעה הראשונה בספר התורה. יום יבוא, כך אמרו, וסיומו של כתיבת ספר התורה הזה ייעשה גם הוא בידיו של מרן הצדיק, בביתו.

מאז, נכתבו מספר ספרי תורה, אבל יד השם הובילה שספר התורה הזה ימתין לרגע מיוחד. כבר היה תכנון מתי יוכנס ספר התורה הזה, וכיצד יצא מביתו של מרן. כתיבת הספר התקדמה, אבל אז הגיעה הבשורה המרה על הסתלקותו של מרן מאיתנו.

והיריעה הזו, ספר התורה אותו התחיל מרן הקדוש לכתוב, הוא מה שהותיר לנו כמתנה מצמררת ממנו.

מרן התחיל,

אבל אנחנו, אתם, עם ישראל, יכולים לסיים.

"ועתה כתבו לכם - - - ". אחת המצוות החשובות בתורה היא כתיבת ספר תורה. ומי שאינו יכול לכתוב ספר תורה לעצמו, או לרכוש ספר שלם שעלותו רבה, יכול הרי לפחות לזכות ולהשתתף בכתיבתו של ספר כזה. רבות נכתב על הזכות הזו, שלכל יהודי יהיה לפחות חלק אחד "שלו" בספר תורה.

קשה לתפוס איזו הזדמנות נדירה זו לזכות לחלק בספר הזה, שכתיבתו החלה בידיו של הצדיק, ספר התורה האחרון שהחל מרן לכתוב. הפעם האחרונה עד בוא גואל שבה ניתן יהיה להשתתף בספר תורה של מרן הגר"ח קניבסקי.

ישנן סגולות רבות בעניינים אלו, יש המבקשים להקדיש לעצמם או יקיריהם את אותיות שמם - בין אם הוא מוזכר במלואו בתורה (כמו משה, יוסף וכן הלאה) – ובין אם לפי סדר אותיות מסוים. יש כאלה שמבקשים דילוגים שונים או פרשות מיוחדות המסוגלות. בעבור זה ישנה תוכנה מיוחדת, שמביאה 16 שיטות חיפוש שמות, הקדשות ואפשרויות מגוונות, כמו גם פסוקים מסוגלים ומיוחדים. כל מה שאתם צריכים זה לפנות בהקדם למוקד כתיבת ספר התורה, ולהספיק לשמור עבורכם את האותיות הללו.

כל אחד יכול לזכות בשמות והקדשות משלו. כאלה שישארו לנצח רשומות על שמו, עם ברכה ותעודה חתומה. לנצח יהיה לו חלק מיוחד בספר התורה האחרון של הצדיק. האותיות הללו של השמות הן בלעדיות. כל אות ואות מהם תרכיבו את השמות מוקדשת פעם אחת בלבד.

עצרו וחשבו על זה רגע, הפעם זה שונה מתמיד. זו הזדמנות קצרה ונדירה. אחרונה מהסוג הזה.

זו גם מצוות כתיבת ספר תורה, גם שותפות נדירה בספר התורה שהשאיר אחריו מרן, וגם – התרומה שלכם לרכישת אותיות השמות, תסייע לזיכוי הרבים הגדול בעולם, דבר שמרן זצוק"ל הבטיח עליו כל כך הרבה ברכות.

"כבר נודע שארגון הידברות מציל נשמות ומקרבן לאבינו שבשמיים, במידה מרובה מאוד, אלפי אלפי נשמות", היו מילותיו הטהורות של הרב. "ודאי שהמשתתף עמהם יש לו זכות גדולה ועצומה... שפע ברכות לאין שיעור".

ועכשיו, גדולים צדיקים במיתתם יותר מבחייהם.

לא מפסידים ברכה נדירה כזו.

מרן התחיל,אנחנו, אתם, עם ישראל, יכולים לסיים.נצלו את ההזדמנות שלא תחזור ורכשו עכשיו את שמכם בספר התורה של מרן שר התורה! חייגו עכשיו: 073-222-1212 או הקליקו כאן עכשיו

תגיות:ספר תורההרב חיים קנייבסקיפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה