חדשות בארץ

"בלתי נתפס: אנשים שרצחו בני אדם בגרזנים ייכנסו לבית מלון?!"

משפחות הנרצחים באלעד מבקשות מחברי הקואליציה שלא להפיל את "חוק איסור פינוק מחבלים"

  • ט' אייר התשפ"ב
(צילום: משטרת ישראל - דוברות)(צילום: משטרת ישראל - דוברות)
אא

הצעת חוק "איסור פינוק מחבלים" תעלה להצבעה מחר (רביעי) במליאת הכנסת, וככל הנראה לא תקבל את תמיכתם של חברי הקואליציה. הבוקר יוצאות המשפחות השכולות, שאיבדו את יקיריהן בפיגוע הגרזנים באלעד, ומבקשות מחברי הקואליציה: אל תפילו את החוק.

ראובן חבקוק, אחיו של יונתן חבקוק הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד, אמר ל'ידיעות אחרונות': "מה אמור לקרות איתם עכשיו? אנשים שרצחו בני אדם בגרזנים אמורים להיכנס לקייטנה שהיא גם בית מלון. זה פשוט לא נתפס".

יוסי גול, אחיו של בועז גול הי"ד, הוסיף: "איך אנחנו מונעים מחיות אדם כאלה לעשות שוב אותם מעשים? הם יודעים שירצחו יהודים ויקבלו משכורת ותנאים של חמישה כוכבים, אז ברור שזה מפתה אותם. מעודדים בעצמנו את הרוצחים הבאים. חייבים לעשות כל דבר כדי להחמיר את התנאים של המחבלים בכלא כדי שהבאים בתור יבינו שזה לא משתלם".

הצעת החוק מבקשת לקבוע שמהרגע שהמחבל מקבל תמלוגים או משכורות מהרשות הפלסטינית הוא יאובחן כאויב של מדינת ישראל ותנאי הכליאה שלו יהיו במינימום הנדרש ולא מעבר לכך.

את החוק הגישה יו"ר סיעת הציונות הדתית, ח"כ אורית סטרוק, שאמרה: "כולנו יודעים, לצערנו ולבושתנו, שהביטוי 'ידנו הארוכה תגיע אל המחבלים' מסתיים בסופו של יום בתנאי כליאה מפנקים ששום טרוריסט בעולם לא יכול אפילו לחלום עליהם.

''גם המחבלים, בצאתם לבצע את הפיגועים, יודעים זאת, וצוחקים עלינו כל הדרך אל הפיגוע הבא. את המצב הזה חובה לשנות, לא רק למען הצדק, אלא בראש ובראשונה למען ההרתעה. הצעת החוק הזו, המבוססת מא' עד ת' על דו"ח ממשלתי רציני ויסודי, היא המינימום המתבקש, ואני מצפה מכל חברי הקואליציה להצביע בעדה'', הוסיפה סטרוק.

תגיות:אלעדפיגועמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה