חדשות בארץ

האם השכולה: "נפתלי בנט, איזה מחיר בדיוק המרצחים השפלים ישלמו?!"

ד"ר אדווה ביטון שכלה את בתה הילדה אדל הי"ד בפוסט זועם לראש הממשלה: "נפתלי בנט, הצחקת אותי"

  • ח' אייר התשפ"ב
בעיגול: ד’’ר אדווה ביטון (צילומים: פלאש 90)בעיגול: ד’’ר אדווה ביטון (צילומים: פלאש 90)
אא

ד"ר אדווה ביטון, אמה השכולה של הילדה אדל ביטון הי"ד, זועמת על הפיגוע המזעזע באלעד. בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה, פונה ביטון לראש הממשלה וקוראת לו: "מר ראש הממשלה נפתלי בנט, הצחקת אותי במילותיך.

"ראש הממשלה, אתה אמרת 'הם ישלמו את המחיר'. ואני תוהה לעצמי, איזה מחיר בדיוק המרצחים השפלים ישלמו? אשמח שתאמר לי. האם תנאי כליאה של מלון 5 כוכבים, ארוחות מפנקות, השכלה, ביקורים, כספים ואפילו שחרור מוקדם בעתיד. זה המחיר?!

"ברשותך, אתקן אותך", ממשיכה האם השכולה. "אנחנו המשפחות השכולות משלמים כאן את המחיר! אני זו ששילמתי ועדיין משלמת מחיר יקר! אני זו שהתבשרתי על ועדה הזויה שאמורה להתכנס בספטמבר בה ידונו על שחרור מוקדם של שניים מתוך חמשת המחבלים שרצחו את אדלי שלי! שחרור מוקדם של אסירים בטחוניים, מרצחים ריבונו של עולם! באיזה מדינה זה קיים? אז די!.

"עייפתי לשמוע ולראות את כל אלה שיושבים במגדל השן – שרים, חברי כנסת ועוד. המילים שלכם, והנחמה שלכם הם רק צרור של סיסמאות חלולות. מר נפתלי, הגיע הזמן שתהיה מכבי ותתחיל לפעול. ריבונו של עולם, הרי זה מה שאתה אמרת בחידון התנ"ך. מעשים! מעשים! מעשים!", קוראת האם השכולה, ומסיימת: "שולחת את תנחומיי למשפחות היקרות שאיבדו את יקיריהם. ורפואה שלמה לפצועים. די לצרותינו ריבונו של עולם, די!".

אדל ביטון בת ה־3 נפצעה אנושות ב-2013 בעקבות פיגוע אבנים על כלי הרכב שבו נסעה, סמוך לאריאל. היא נפטרה כשנתיים לאחר מכן. 2015. 5 פלסטינים הועמדו לדין, ועל פי הסדר טיעון הודו והורשעו בהריגה, ונגזרו עליהם 15 שנות מאסר.

תגיות:נפתלי בנטאדל ביטוןמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה