חדשות בארץ

גיסו של בועז גול, מנרצחי הפיגוע באלעד: "הוא נלחם עם המחבלים ומנע אסון גדול יותר"

גיסו של בועז גול הי"ד: "בועז לא היה אמור להיות שם, אבל כנראה שראה את המחבלים ורץ להילחם עימם כדי למנוע אסון גדול הרבה יותר"

  • ח' אייר התשפ"ב
בעיגול: בועז גול הי''ד (צילום: באדיבות המשפחה)בעיגול: בועז גול הי''ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

אברהם לוי, גיסו של בועז גול הי"ד, העניק הבוקר (שני) ראיון לערוץ 7, ובו סיפר על גיסו הנרצח, שמנע בגופו אסון גדול הרבה יותר.

"בזמן הפיגוע הייתי במושב בן זכאי, וכשיצאנו משם התקשר אלי אחי ואמר שהיה פיגוע באלעד", שחזר לוי את הערב הנורא. "התקשרתי לבן שלי שהיה סמוך לפארק וסיפר לי שיש פיגוע רציני, וביקש שבכלל לא אבוא לעיר. יצאנו בחיפזון כדי להגיע לאלעד במהירות. כבר בנסיעה התקשרה אשתו של בועז לאשתי ואמרה שהיא לא מצליחה להשיג אותו. ניסינו להרגיע אותה ואמרנו לה שהוא כנראה מתחבא ולא יכול לענות.

"בועז לא היה אמור להיות שם", הדגיש לוי, "אבל כנראה שבאותם רגעים הוא ראה את המחבלים וידע שיש שם גינה של ילדים קטנים שהתחבאו ורץ להילחם עם המחבלים כדי להציל אותם בגופו. הוא מנע אסון הרבה יותר גדול".

לוי תיאר את דמותו של גיסו: "בועז ידע לשלב עבודה עם תורה, וידע שהדגש הוא על התורה. הוא היה עובד במסירות נפש לפרנס את משפחתו, אך לא פספס את שיעורי התורה שלו ולימד את ילדיו לנהוג כך. הוא הנחיל לילדיו שבזבוז הזמן הוא האבידה הכי גדולה והשאיר רושם גדול על הילדים שלו, שהם מצטיינים בבתי הספר, בישיבות ובאולפנות".

תגיות:פיגועאלעדמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה