חדשות בארץ

הרשת זועמת: המחבל תועד נינוח ומעשן סיגריה שקיבל מהחוקרים

אחד המחבלים מהפיגוע האכזרי באלעד קיבל סיגריה מהחוקרים מיד לאחר מעצרו. "מי האדיוט שנתן לו סיגריה?!", זעמו העיתונאים. "למה לרסק סופית את משפחות הקרבנות?!"

  • ז' אייר התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחד המחבלים מהפיגוע הרצחני באלעד תועד הבוקר (ראשון) כשהוא יושב נינוח ומעשן סיגריה, אותה קיבל מיד לאחר מעצרו מהחוקרים.

התיעוד הופץ ברשתות החברתיות, והוביל לביקורת קשה. העיתונאית אריאלה שטרנבוך כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "יצאתי עכשיו מהבית של חבקוק, הילד בן 6 מסתובב שם עדין מבוהל ומבולבל אחרי שראה איך מנפצים לאבא שלו את הגולגולת, ואז מגיע התיעוד הזה, המחבל מקבל סיגריה כבר בשטח. באיזו מדינה אנחנו חיים?!".

העיתונאי ינון מגל זעם: "מי האדיוט שנתן לו סיגריה?!"

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי כתב בחשבון הטוויטר שלו: "להעמיד אותו לדין, על תמיכה בטרור. זו לא רחמנות, זו תמיכה בטרור, זו סלחנות שמלמדת על רפיסות. ורפיסות מביאה רצח".

אלדד רבינוביץ, לעומתם, טען שמדובר בשיטת חקירה מקובלת. "די נו. ככה חוקרים. לא צריך תמיד לעקוץ, בטח לא את אנשי כוחות הביטחון בתפקיד. ואני ממש לא חשוד על אהבת מחבלים", כתב בטוויטר.

יוסי דוידוב השיב: "אני רואה פה הסברים על כך שמדובר בשיטת חקירה. בואו נגיד ככה: יש עוד דרכים לחלץ מידע מנחקר, ובטח לא בצורה מתועדת שתרסק סופית את משפחות הקורבנות".

יו"ר עצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר תקף: "התמונה הזאת מספרת את הכול. עזבו שזה מחדל (של המשטרה והשב"כ) שהמחבל לא עם כדור בראש, אבל ככה? סיגריה בפה? יושב בחופשיות ונינוחות? אפילו כשנעצרים בהפגנה השוטרים מתייחסים אחרת. בושה".

תגיות:סיגריהמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה