חדשות בארץ

האב השכול, חברו של אורן בן יפתח הי"ד: "דם יקירינו מבעבע ורותח"

הרב איתן שנרב, ששכל את בתו רנה הי"ד בפיגוע ליד מעין דני, מפרסם טור נוקב נגד מדיניות הממשלה: "טובי לוחמינו עסוקים בלתפוס את המחבלים, ואז – משחררים אותם"

  • ז' אייר התשפ"ב
הרב איתן שנרב (צילום: פלאש 90)הרב איתן שנרב (צילום: פלאש 90)
אא

הרב איתן שנרב, אביה השכול של רנה הי"ד, הוא חבר טוב של אורן בן יפתח הי"ד, אחד מנרצחי הפיגוע האכזרי באלעד.

לאחר הפיגוע, פרסם הרב שנרב טור נוקב נגד מדיניות הממשלה. "חבר יקר שלנו מלוד נרצח הלילה", פתח בכאב. "איך אפשר להסתכל למשפחה בעיניים כשיודעים שחוץ מהכאב האישי המטורף, הם יצטרכו לראות איך הממשלה ומערכת במשפט מזלזלים בהם ובכאבם, מבזים את דמו של הנרצח, ומפקירים את דמו של עם ישראל.

"מרמים אותנו. אחינו נרצחים. טובי לוחמינו עסוקים בלתפוס את המחבלים, ואז- משחררים אותם, מנהלים איתם עיסקאות טיעון.

"אנחנו, המשפחות השכולות שצריכות להגיע שוב ושוב לבית המשפט, ולראות את הרוצחים, הסייענים, ובני המשפחות- שמחים, מחייכים, גאים במעשיהם, מזלזלים בבית המשפט, אנחנו יודעים להגיד לכולם שמה שראש הממשלה אומר: 'נעניש את הרוצחים, את שולחיהם' - זה שקר, זה לא נכון, ויש עוד רצח ועוד רצח ובמקום להחמיר את הענישה- מזמנים אותנו להודיע לנו שרוצים עסקת טיעון עם רוצחיה של רנה.

"לשחרר רוצחים תוך פחות מ-10 שנים. זה שפוי?! אנחנו פה לצעוק, כשדם יקירינו מבעבע ורותח בתוכנו - אין ענישה אין הרתעה. יש פיגועים. הגיע הזמן להפוך את המשוואה הזו. לגמרי", סיים האב השכול את דבריו הכאובים.

רנה שנרב הי"ד, תושבת לוד, נרצחה בבוקר יום שישי כ"ב באב תשע"ט (23.08.2019), כאשר יצאה עם אביה ועם אחיה דביר-חיים לטיול בחבל בנימין. כשהלכו בשביל לכיוון "מעיין דני" הסמוך ליישוב דולב הפעילו מרחוק חברי חוליית מחבלים שצפו עליהם מההר ממול מטען צד שהטמינו במקום. רנה נרצחה במקום בפיצוץ העז, אביה ואחיה נפצעו קשה. רנה הי"ד, בת 16 בלבד, הובאה למנוחות בבית העלמין בלוד. הותירה הורים, שלושה אחים ושמונה אחיות.

"גם כשרנה נרצחה, המשכנו להאמין שהכל בהשגחה" - משפחת שנרב בריאיון שאסור להחמיץ:

תגיות:אב שכולמחבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה