חדשות בארץ

המפכ"ל: "חוששים שהמחבלים יבצעו פיגוע התאבדות"

המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי לכוחות בשטח: "נקודת המוצא שהמחבלים בשטח, הרבה זמן בלי אוכל ומים". החיפושים התרחבו לקו התפר, ואדי ערה ויישובים נוספים

  • ז' אייר התשפ"ב
שבתאי (צילום: משה שי / פלאש 90)שבתאי (צילום: משה שי / פלאש 90)
אא

כוחות חדשים של שוטרים ולוחמי משמר הגבול מצטרפים הבוקר (ראשון) לחיפושים אחר שני המחבלים שביצעו את הפיגוע באלעד.

המפכ"ל רב-ניצב יעקב שבתאי העניק להם תדרוך. "האירוע הזה הוא אירוע קשה. לא ננוח ולא נשקוט עד שלא נשים את היד על המפגעים הללו", אמר. "נקודת המוצא היא שהמחבלים בשטח. מדובר פה בחיות פצועות, הם הרבה זמן בלי אוכל ובלי מים, וסביר להניח שהם יעשו מה שהם יכולים - או פיגוע אחרון של התאבדות, או שינסו לשרוד ולנצל נקודת תורפה אצלנו. הם שומעים את המסוקים, רואים הכול, נמצאים בהתגוננות. לכן כולם צריכים להיות חדים".

המפכ"ל הודה לכוחות המשטרה על מאמציהם הרבים: "יש פה אנשים שלא עצמו עיניים. בסך הכול אנחנו בכיוון. מפעילים את כל הכלים והיכולות שלנו עם הצבא ושב"כ על מנת לנסות לשים את היד על המחבלים האלה. גבו אחד את השני גם במנוחות הקטנות בשטח".

אלפי שוטרים, חיילים, לוחמי מג"ב, ימ"מ ושב"כ נוטלים חלק במצוד אחר המחבלים. הכוחות נעזרים ברחפנים וכלי טיס בלתי מאוישים שסורקים את אזור אלעד, נחשונים וראש העין. החיפושים התרחבו לקו התפר, ואדי ערה ויישובים נוספים.

במקביל, גורמי חמאס בקטאר התראיינו לעיתון 'אל-קודס', וסיפרו כי אין בכוונתה של ישראל לחסל את יחיא סינוואר, מנהיג חמאס בעזה.

אתמול שיגר דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עבידה, איום לישראל, במידה ותנסה לחסל את סינוואר. "אם תחסלו את סינוואר, 'שומר החומות' יהיה דבר פשוט לעומת התגובה שלנו. מי שיקבל החלטה כזו, יכתוב פרק הרה אסון בהיסטוריה של ישראל, ויבצע מעשה טיפשי עליו ישלם במחיר כבד של הרס ודם", איים אבו עבידה.

תגיות:מחבליםפיגועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה