חדשות בארץ

שנה אחרי האסון הנורא: האם השכולה ילדה בן

שני אביגל, אמו של עידו אביגל הי"ד בן ה-5 שנהרג מפגיעת רקטה לפני שנה בדיוק, ילדה בן

  • ד' אייר התשפ"ב
עידו אביגל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)עידו אביגל הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)
אא

שנה בדיוק לאחר שבנה עידו הי"ד נהרג מפגיעת רקטה – שני אביגל ילדה הבוקר (חמישי) בן. ברית המילה של הרך הנולד תצא ביום חמישי הבא - יום השנה הראשון להירצחו של עידו הי"ד. אתמול השתתפה האם השכולה בטקס האזכרה הממלכתי לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל.

בדיוק לפני שנה, במהלך מבצע "שומר החומות", נרצח עידו אביגל בן ה-5 מפגיעת רקטה של חמאס. משפחת אביגל התגוררה בקומה החמישית בבניין בן 5 קומות. בני המשפחה שהו בממ"ד בעת מתקפת הרקטות, ורסיס רקטה חדר לממ"ד, ופצע את עידו אנושות. עידו ששהה בממ"ד נהרג מפגיעה ישירה של רסיס, ואמו, שני, נפצעה אנושות. תהל בת ה-8 נפצעה קל.

לאחר האסון שחזרה שני את הרגע הקשה, בו חדרה הרקטה את חלון הממ"ד, ורסיס פגע ישירות בעידו הקטן. "אנחנו נכנסים לחדר, היינו אני, עידו, נועם ואדל. ואז היה כזה רעש כמו ששופכים מים על גחלים. ואני אומרת לעצמי –'אין מצב שזה חדר את הממ"ד' כאילו במנטרה כזאת של 'אני לא מאמינה'", סיפרה לחדשת 12.

"כשהיו את הבומים הוא הכניס את הראש שלו מתחת ליד שלי", שיתפה האם השכולה. "לא יודעת למה, אולי הוא פחד. הבנתי באותו רגע שהוא מת, ואז צרחתי".

שני רצה עם עידו לקרבת המסדרון, ואז הבינה שהיא עצמה פצועה. "שמים אותי על האלונקה, וכל הזמן עובר לי בראש שאני חייבת להחזיק את עצמי, כי יש את תהל ויש את אסף".

 

תגיות:שומר החומותעידו אביגל הי"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה