חדשות בעולם

איזה עונש קיבל אנטישמי שתקף חסיד ברסלב באומן?

אנטישמי שתקף חסיד ברסלב וגרם לשברים בגופו, קיבל לאחרונה פסק דין קל יחסית, בקייב

אא

בבית המשפט המחוזי הסמוך לאומן התקבל בשבוע שעבר פסק דין 'קל' יחסית, בתביעה נגד אנטישמי שתקף חסיד ברסלב וגרם לשברים בגופו. 

על פי  הדיווח ב-OJCU (האיחוד האוקראיני של הקהילות היהודיות), פסק הדין  ניתן בעיר קירובוראד, ובו נכתב כי החסיד תקף את חסיד הברסלב ר' אליהו חשין כל כך קשה, עד שהלה פונה במטוס לקבלת טיפול רפואי בארץ, בשל הפציעות הקשות שנגרמו לו. 

התקיפה אירעה בגן שעשועים בעיר טרוביצא, אליו הגיע חשין ביחד עם רעייתו וילדיו. 

האנטישמי העונה לשם פאבל, הציק תחילה לאשתו של חשין ולילדיו, וכהרב חשין העז 'להתערב' - האנטישמי תקף אותו באכזריות, שבר את אפו ואף הפיל אותו לקרקע וחנק אותו. בכתב האישום הקשה נכללו גם כמה אוקראינים נוספים שעמדו מן הצד, וצפו בנעשה בשמחה, תוך שהם עוזרים לאנטישמי ומונעים מחשין לברוח מהזירה ולהזעיק עזרה. 

בשלב מסוים הצליח הרב חשין לברוח ולהיכנס לסניף דואר מקומי כשהוא מדמם, אך כשביקש למצוא שם מחסה - הוא התבקש לצאת החוצה על ידי הפקידים האנטישמיים. כשיצא לרחוב פגש שוב בתוקף וספג שוב אגרופים ובעיטות. 

בדרך לא דרך הגיע הרב חשין למכוניתו, ופונה לבית החולים באומן - שם הוא אובחן עם שבירות בפניו ובגופו. הוא קיבל טיפול ראשוני, וכשהבריא מיהר להגיש תלונה במשטרה המקומית. 

תגיות:ברסלבחדשותתקיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה