חדשות בארץ

ארוסתו של ויאצ'סלב גולב הי"ד: "ראיתי אותו כולו לבן"

ויקטוריה פליגלמן, ארוסתו של ויאצ'סלב גולב הי"ד, היתה לידו בעת האסון, כאשר 2 מחבלים פתחו באש לעבר העמדה בה הוצבו. "הוא הציל את חיי", היא מספרת

  • ג' אייר התשפ"ב
בעיגול: ויקטוריה פליגלמן (צילום: פלאש 90)בעיגול: ויקטוריה פליגלמן (צילום: פלאש 90)
אא

בליל שבת האחרון, בחצות הלילה, נרצח ויאצ'סלב גולב הי"ד בן ה־23, שעבד כמאבטח באריאל, בעת שמחבלים פתחו באש לעבר העמדה בה הוצב. מיד כשהחלו היריות, ויאצ'סלב הגן על ארוסתו בגופו, ובכך הציל את חייה.

ביום הזיכרון, שחל בימי השבעה לרצח הנורא, שיתפה ויקטוריה ברגעים הטראומטיים. "היינו במשמרת, הגיע רכב ישראלי, שמעתי פיצוץ ועפתי אחורה, אפילו לא הבנתי מה קורה. הייתי בטוחה שמשהו קרה לאוטו ורציתי לעזור להם. לא הצלחתי לקום ולא הבנתי למה. הכול עף עלי", סיפרה ל-FM103.

"ואז אני רואה אותו קם, צועק משהו, לא הבנתי וראיתי מישהו שהתחיל לירות 4 פעמים, יריתי פעם אחת, אבל המחבלים כבר לא היו. לא הצלחתי להגיב. ראיתי דמות שחורה מסתכלת עלינו, לא ראיתי מי זה האדם הזה. הוא כרע וירה. אני רואה את ויאצ'סלב כולו לבן, קראתי לאנשים אבל זה היה מאוחר מדי".

"התחלתי לצרוח, לא היה לי אכפת מכלום, רק שסלבה שלי היה פצוע, ורציתי שיטפלו ויעזרו, רציתי לעזור לו ולא הצלחתי להציל אותו. שאלתי את הפרמדיק 'איך סלבה?', הפרמדיק אמר לי שהוא לא שרד", שיתפה בכאב, וסיימה: "הוא נתן לי את החיים שלו". 

תגיות:אריאלפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה