חדשות בארץ
"חיי אדם הם הפקר": הגמלים ממשיכים לשוטט בכבישי הדרום באין מפריע
הגמלים המשוטטים בדרום הארץ באין מפריע גבו בעשור האחרון את חייהם של 14 אנשים, ובאין אכיפה והרתעה התופעה נמשכת: "חיי אדם הם הפקר, זאת ההרגשה"
- הידברותלמעקב
- ל' ניסן התשפ"ב||עודכן

(קרדיט: כאן – תאגיד השידור הישראלי)
עקבו אחרינו ב-News
היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן



