חדשות בארץ

המוסד סיכל ניסיון התנקשות איראני בדיפלומט ישראלי בטורקיה

מנצור רסולי, אזרח איראני בן 52, נעצר לפני מספר חודשים על ידי המוסד. בחקירתו, שנערכה על אדמת איראן, הודה כי נשלח לבצע פיגועי התנקשות בשלוש מטרות מערביות, ביניהן דיפלומט ישראלי בטורקיה

אא

המוסד סיכל ניסיון של איראן לפגוע בדיפלומט ישראלי באיסטנבול, כך דווח היום (שבת) באתר Iran International הפועל מלונדון ומזוהה עם האופוזיציה האיראנית.

הערב, שעות לאחר פרסום הדיווח, נחשף כי מנסור רצולי, אזרח איראני החבר בכוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים, נעצר לפני מספר חודשים על ידי המוסד על אדמת איראן, ונחקר שם בחשד שנשלח להקים רשת מבצעית שתבצע פיגועי טרור. בהקלטה שפורסמה הערב, רצולי מודה כי נשלח על ידי הרפובליקה האסלאמית של איראן לבצע פיגועי התנקשות בשלוש מטרות מערביות: גנרל אמריקני בגרמניה, דיפלומט ישראלי בטורקיה ועיתונאי בצרפת. 

רצולי, בן 52, מסר מידע משמעותי ושוחרר בתום החקירה בארצו. "אמרו לי על שלושה אנשים", הוא נשמע אומר בהקלטה. "אחד ישראלי בשגרירות איסטנבול, טורקיה, אחד נוסף גנרל אמריקני בגרמניה, והאחר עיתונאי בצרפת. אנחנו נחסל את שלושת אלה עבור הרפובליקה האיסלאמית. התעקשו שבוודאות דבר זה ייצא לפועל. לגבי הצרפתי, גם עכשיו הם רוצים שהחיסול שלו יבוצע, ממש עכשיו".

"עשיתי טעות", הוסיף רצולי. "החל מרגע זה והלאה לא אנקוט בשום צעד בעניין זה. אני נשבע בחיי אמי, בחיי בתי, בחיי המשפחה שלי. זו הייתה טעות מצדי, לא אחזור על הטעות הזאת לעולם".

תגיות:איראןטרורכוח קודס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה