ספרים

170 איורים אמנותיים על משמעות החיים: ספר מומלץ

האם האמונה קודמת לידיעה או שההיפך הוא הנכון? ומיהו החופשי האמיתי המנצל את זכות הבחירה החופשית? הספר הזה מספק תשובות פשוטות מלוות באיורים יפהפיים

  • כ"ו ניסן התשפ"ב
אא

לאחרונה יצא הספר "האדם - זמני או נצחי?" – מחשבות, מאמרים וסיפורים מרתקים על משמעות החיים.

בספר, שנערך ע"י הרב שמריהו לבקוביץ ממודיעין עילית, הושקעו תשע שנות עבודה מאומצת מלווה בחשיבה מעמיקה בבחירת תוכנו, עיצוביו ואיוריו.

הספר במתכונתו המיוחדת המותאמת לתקופתנו, נועד להרחיב את דעתו של הקורא הרחוק והקרוב, באומר ובסיפורת על רוממות החיים היהודיים בשילוב אמרות כנף מחכימות והבזקי מחשבה מעוררים, ע"פ רעיונותיהם של צדיקי הדורות, גדולי בעלי המוסר ומאורי החסידות.

הספר כולל תשעה נושאים מרכזיים בהוויה היהודית, המקיפים ומעשירים את חיינו הרוחניים, החל מהקנאה, התאווה והכבוד, מוסר וערכים, משמעות החיים, בחירה חופשית, תורה משמים, אמונה, מהפרוזדור לטרקלין, האדם מול האלוקים וכלה בנושא "בין ישראל לעמים", בו מפורטת לעומקה התהום הפעורה בתפיסות העולם שבית היהדות לתרבות המערבית המוגדרת בעוצמה בקטע הבא: "המרחב האינסופי והזמן הקצוב, הם שני יסודות קיום המתנגשים זה בזה. החברה הטכנולוגית שואפת לכבוש את המרחב, ומקריבה לשם כך את זמנה, אולם הזמן הוא הכלי המרכזי למימוש מטרת הבריאה, שנועד בעיקר לכיבוש העולמות הרוחניים – שאינם בני חלוף!".

המאמרים, בחלקם העיוני, עוסקים בהגדרת מושגים המהווים תשתית לחיים בעלי משמעות ותכלית, כגון: האם האמונה קודמת לידיעה או שההיפך הוא הנכון? ומיהו החופשי האמיתי המנצל את זכות הבחירה החופשית? וכן נוספו עליהם סיפורים מרתקים המעלים בפני הקורא דילמות מוסריות כבדות משקל הנוגעות לחייו, והמדגישות את הנחיצות התמידית בתיקון המידות כיעד מרכזי בחיי האדם.

הפעילים העוסקים בקירוב רחוקים ימצאו בספר מענה רב-תחומי למתמודדים עם הגדרת המשמעות והתכלית של חייהם. כמו כן ביכולתו לשמש כלי עזר להכנת שיעורים בסוגיות שבין אדם לחברו באמצעות סיפורים עם מוסר השכל. הוא אף נותן למאמין שומר המצוות את היכולת להסביר במונחים מתאימים את אמונתו החזקה.

הספר, בעיצובו האלבומי המפואר, מחזיק 540 עמודים בצבע מלא, מעוטר ב-170 איורים אמנותיים פרי יצירתו הנפלאה של הצייר יוני גרשטיין, ומלווה בעיצוב גרפי מרהיב עין.

הספר זכה לברכתם ולהסכמתם של רבנים ידועי שם, כמו הרב יצחק זילברשטיין, הראשל"צ הרב יצחק יוסף, הרב מרדכי נויגרשל ועוד.

לרכישת הספר "האדם – זמני או נצחי?" בהידברות שופס, לחצו כאן.

תגיות:ספרמשמעות החיים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה