מעניין

בן 28 חי שמונה שנים על עץ: "הייתי עני ואף אחד לא רצה לעזור לי בגלל המעמד שלי"

לפני מספר שנים מתו הוריו מבלי להשאיר אחריהם דבר. מאז, חיפש פרמן עלי בן ה-28 מפקיסטן את עצמו, ולאחרונה חשף את סיפורו לעולם, וריגש אלפים

אא

פרמן עלי בן ה-28 מפקיסטן, הפתיע גולשים רבים ברחבי העולם לאחר שחשף את העובדה כי מזה שמונה שנים הוא מתגורר, בלית ברירה - על עץ. 

בסרטון ויראלי שבו הוא מראה את ביתו יוצא הדופן, מראה עלי כיצד הוא חי בבית שבו "אף אחד לא מפריע לי ולא יפנה אותי. העץ נמצא בשטח ציבורי ומותר לי לחיות עליו".

לדבריו, לפני שנים ספורות מתו הוריו מבלי להשאיר אחריהם דבר. 

עלי ניסה להתפרנס מכל מיני עבודות מזדמנות, אך הצליח לקיים את עצמו בקושי רב ומהר מאוד מצא את עצמו ברחובות. כיום, לאחר שבית העץ שלו משמש לו לצרכים הבסיסיים ביותר, הוא שמח בחלקו. "אני חי בשקט ובשלום, ולא צריך לגנוב מאף אחד. אני עובד קשה בשטיפת מכוניות ושליחויות, שתמורתם אני מקבל מים ואוכל. אני עובד קשה כדי להאכיל את עצמי, אבל אני שמח שאף אחד לא מציק לי יותר".

בסרטון - מסביר עלי כיצד בנה את בית העץ שלו מדלתות ישנות ובמבוק. מדובר בבית מינימלי ביותר שיש עליו מיטה שנבנתה משאריות דלתות עץ, כיור מאולתר, תנור קטן לחימום ובישול ומטען לטלפון שפועל על סוללה סולרית. 

"הטרזן של קראצ'י", כך הוא מכונה כיום במדינתו, לאחר שסיפורו התפרסם והוא הפך ל'כוכב'. "ביקשתי עזרה מכל מי שהכרתי לפני שהגעתי למצב הזה. אבל הייתי בחור עני ואף אחד לא רצה לעזור לי בגלל המעמד שלי", הוא מסכם. 

תגיות:עץפקיסטןטרזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה