חדשות בארץ

האם ממשלה או בחירות? יועצו של נתניהו בתשובה חד-משמעית

טופז לוק, יועצו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו, מתייחס לשבריריותה של הקואליציה לאחר התפטרותה של סילמן, ומעריך: "הולכים לבחירות"

  • כ"ה ניסן התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

טופז לוק, יועץ הניו-מדיה של ראש האופוזיציה נתניהו, התראיין אתמול (שני) ל'גלי ישראל', והתייחס לשבריריותה של ממשלת בנט.

על השאלה האם להערכתו תקום ממשלה חלופית או בחירות, השיב לוק בנחרצות: "בחירות". המראיין הוסיף ושאל: "נתניהו מבין שאם הוא יחזור לתפקיד ראש הממשלה הוא יצטרך לעשות שינויים מסוימים, למשל במערכת הבחירות?"

תשובתו של היועץ היתה: "אני מאמין שהפעם נתניהו יביא שינויים, חייבים להפעיל איזונים במערכת הזו. אני מאמין שהפעם".

לוק הוסיף והתייחס לסערה שפוקדת את המדינה בעקבות פרסום הוצאותיו של משפחת בנט ברעננה, וחשף כי בזמן כהונתו של נתניהו היו המאבטחים עומדים על חורים בשטיח בזמן ביקורים מדיניים – כדי להסתירם. "אני מופתע מהקלות בה מאשרים כעת בלשכת ראש הממשלה את הדברים", אמר. "אני זוכר שבזמנו נתניהו ביקש מהמאבטחים לעמוד על חור של שטיח בזמן ביקור מדיני כי היו התייעצויות על אם לשים שטיח חדש שנתניהו קיבל במתנה באחד מהביקורים המדיניים שלו".

"הם ירדו לרזולוציות מדהימות כדי ‏להציק לנתניהו", הדגיש לוק. "אלו אותם אנשים. מה שהם מאפשרים להם כעת לעשות - האמת? אני מקנא. מה שברנע והיעוץ המשפטי מאפשר להם זה לא יאומן".

בנוגע לדבריו של בנט כי "אני לא ביבי וגילת היא לא שרה", אמר לוק: "‏כן. שרה זו לא גילת. מה ששרה עברה במשך שנים - אין מה להשוות. רעיית ראש ממשלה שעבדה בשירות הציבורי כפסיכולוגית ילדים, סייעה לחיילים בודדים ועשתה עוד המון דברים, אכן, אין מה להשוות".

עורך הדין חור אוריאל ניזרי, המייצג את שכניו של ראש הממשלה בנט ברעננה, על הפצצה שהוטלה בבית המשפט העליון: "השופטים היו בהלם. לא מבין איך הדבר הזה לא פותח את כל המהדורות המרכזיות"

(קרדיט: גלי ישראל)

תגיות:בחירותממשלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה