חדשות בארץ

עמית סגל: "הר הבית יכריע את גורל הקואליציה"

"אני חושב ששיקלי צודק יותר מבנט", אומר הפרשן הפוליטי עמית סגל. "השאלה הכי גדולה היא 'האם בנט בזמן הבחירות יודע שהוא הולך לממשלת שינוי ורק מרדים את הימין, או שהוא שמר לעצמו את כל האופציות?'

  • כ"ה ניסן התשפ"ב
(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

העיתונאי והפרשן הפוליטי, עמית סגל, התייחס בחשבון הטוויטר שלו להחלטת ועדת הכנסת לאשר את הכרזתה של ימינה על חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש. "למראה מלחמת האחים בימינה בין שיקלי וכהנא, תאומים סיאמיים בהתבטאויותיהם עד לא מזמן, פתאום אפשר להבין את השנאה התהומית שהתגלעה יום אחד בין גבעת חיים איחוד וגבעת חיים מאוחד", כתב סגל.

הבוקר (שלישי) העניק סגל ראיון ל-103FM, וטען כי "הרגליים של בנט הסתבכו בשורה של הבטחות סותרות. השאלה הכי גדולה שאין לה פתרון היא 'האם בנט בזמן הבחירות יודע שהוא הולך לממשלת שינוי ורק מרדים את הימין, או שהוא שמר לעצמו את כל האופציות?'. להערכתי, הוא שמר לעצמו את כל האופציות. אני חושב ששיקלי צודק יותר מבנט במקרה הזה".

עם זאת הדגיש סגל כי "אני לא טוען שההחלטה להכריז כפורש היא לא לגיטימית".

סגל התייחס לממשלה השברירית, וציין כי "אני חושב שלא רק על מאזן גנאים כדאי להסתכל, אלא גם על וליד טאהא. הכל יוכרע בהר הבית, וחלילה שלא יהיה שום אירוע ביטחוני, זה ממש יכול להכריע את גורל הקואליציה".

כזכור, ח"כ פטין מולא (הליכוד) נפגש עם ח"כ מאזן גנאים (רע"מ) אצל חבר משותף בכרמיאל. מולא טוען שגנאים "נמצא עם שתי רגליים מחוץ לקואליציה. הוא מיואש קצת מהממשלה הזו. כולם יודעים מה עשו להם ואיפה הם נמצאים היום. ביני לבינו יש ידידות וקשר מעולה. הוא אומר שאין להם מה לחפש שם, והוא עם שתי רגליים בחוץ".

בשיחה שהתפתחה בין השניים, ח"כ גנאים הלין על הייאוש הרב שהוא חווה מהקואליציה, ועל רשימת הדרישות שהעביר לראש הממשלה בנט ולשרת הפנים שקד, דרישות שלא זכו למענה. הנוכחים במקום ציינו שגנאים, למרות שכבר הספיק להכחיש את הדברים, אינו רואה עצמו יותר מחויב לקואליציה - גם לאחר הפגרה.

תגיות:נפתלי בנטעמיחי שיקליעמית סגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה