חדשות בארץ

מעורבות של החיזבאללה? 100 רימוני רסס ונשקים נתפסו בגבול לבנון

2 נשקים ו-100 רימוני רסס נתפסו בגבול לבנון, שיועדו ככל הנראה לפיגועים בשטח ישראל

  • כ"ה ניסן התשפ"ב
הרימונים שנתפסו (צילום: דובר צה’’ל)הרימונים שנתפסו (צילום: דובר צה’’ל)
אא

(קרדיט: דובר צה"ל)

כוחות צה"ל זיהו אמש (שני) חשודים שהתקרבו לגדר הגבול מלבנון לשטח ישראל. הכוחות מיהרו למקום ועצרו את החשודים, כשבידיהם תיק עם שני נשקים ו-100 רימוני רסס, שיועדו ככל הנראה לפיגועים בשטחה של מדינת ישראל.

גורמים במשטרה מציינים: "חיזבאללה דואג להשגת כלי הנשק, תוך שהוא מבטיח שלפחות חלקם ישמרו לפעילות חבלנית, וכך מנסה ליצר תשתית לפגועי טרור בשטח המדינה. העובדה שנתפסו רימוני רסס, נשק חריג שעד כה לא נתפס, מגבירה את החשד כי יועדו לביצוע פיגועים כנגד מקומות אזרחיים הומי אדם".

מהמשטרה נמסר: "שוטרי יחידת הגבולות של מחוז צפון פועלים בכל גבולות המחוז הצפוני הגובל בלבנון, סוריה וירדן, לוחמי עילית אלו פועלים יחד עם שאר שוטרי היחידה המרכזית, בכל ימות השנה ובכל מזג האוויר בכדי למנוע ולסכל הברחות אמצעי לחימה וסמים מסוכנים לתוך גבולות ארץ ישראל.

"פעילות שוטרי היג"ל בקו הגבול מונעת מכמויות גדולות של כלי נשק וסמים מסוכנים להגיע לתוך הישובים בשטח המדינה ולשמש בידי גורמים עבריינים ופח"עים למטרות טרור, אלימות וסחר".

אמש, כוחות צה"ל והמשטרה עצרו ניסיון הברחה של 24 אקדחים בשווי מוערך של מיליון שקלים בבקעת הירדן. כלי הנשק נתפסו לאחר שחשוד זוהה מתקרב לגדר הגבול. לאחר שנעצר נמצאו בכליו גם סכום של 380 אלף שקלים במזומן.

תגיות:רימוניםלבנוןחיזבאללה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה