חדשות בעולם

עורך העיתון הגרמני הפתיע: "מוסלמים ששונאים יהודים - צאו מכאן"

עורך עיתון גרמני פופולרי שנמכר בעשרות אלפי עותקים באירופה - תקף בטור השבועי שלו את המוסלמים הקיצוניים במדינתו, שלדבריו מהווים בהתנהלותם 'זן חדש' של 'שונאי יהודים', וקורא להם לצאת מגרמניה באם הם שונאים ומתנכלים ליהודים

אא

יוהאנס בויה, עורך עיתון גרמני פופולרי בשם 'בילד' - תקף בטור השבועי שלו את המוסלמים הרדיקלים שחיים במדינתו, וקרא לכל המוסלמים ששונאים יהודים - לעזוב את גרמניה. 

"האם המדינה הזו לא נשבעה "לעולם לא עוד?", הזדעק בויה בטור הדעה שלו, תוך שהוא מצר על התבטאויות כמו 'יהודים מלוכלכים' שאותם מוסלמים ואחרים, מרשים לעצמם לבטא ברחובות המדינה, מבלי שאיש ימחה בהם.

עוד ממשיך בויה ומציין בטורו כי ההתבטאויות הללו, שמושמעות קבל עם ועדה ברשתות החברתיות ונקראות על ידי אלפי מוסלמים שהיגרו למדינה, זורעים ארס ומלבים עוד ועוד שנאה, על זו שכבר קיימת. בדבריו, הוא יוצא נגד ה'מתנגדים החדשים' - שונאים מהשמאל והימין הקיצוני, ומכנה את התופעה כ'שנאה חדשה לעם היהודי'. "חבל! האם לא נשבענו כולנו "לעולם לא עוד?". חלקים גדולים בשמאל לא דמיינו שמהגרים וילדיהם יוכלו לשנוא אנשים. 'שונאי היהודים החדשים' בגרמניה, מרגישים נוח ובטוח. הם בטוחים שהמדינה הזו היא המדינה שלהם, ושנויקלן ורובעים אחרים - שייכים להם".

את הדברים מייחס בויה לשורת מעשי השטנה נגד יהודים, שמתרחשים כל העת בגרמניה. "צריכים להתייחס למוסלמים הקיצוניים שונאי היהודים החדשים כאל נאצים בזויים. מי שהולך להפגנות נגד יהודים - צריך לצאת מהמדינה הזו, ואסור לתת לו אזרחות ולהפוך אותו לגרמני", הוא מסכם ומוסיף כי הדבר ישמח את האנשים ההגונים בגרמניה. "המדינה וחלק מהתקשורת מאפשרות את מה שאסור היה להרשות לעולם - 'לעולם לא עוד' אינו אלא שקר שנשמע יפה לנאום זול של יום ראשון".

תגיות:יהודיםמוסלמיםעיתוןגרמניעורך

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה