חדשות בארץ

"הקואליציה תצטרך לסיים את דרכה בקרוב": האיום של חבר הכנסת מרע"מ

ברקע איבוד הרוב הקואליציוני בכנסת, יו"ר סיעת רע"מ וליד טאהא שיגר איום לעבר הקואליציה: "שלמותה אמורה להיות אינטרס של כלל מרכיביה ללא יוצא מן הכלל"

טאהא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)טאהא (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

יו"ר סיעת רע"מ, חבר הכנסת וליד טאהא, שיגר אמש (רביעי) איום בנוגע להמשך דרכה של מפלגתו בקואליציה. "שלמות הקואליציה אמורה להיות אינטרס של כלל מרכיביה ללא יוצא מן הכלל, ולא של חלקים ממנה בלבד", כתב בטוויטר.

"המטרה לשרת באופן שווה את כלל אזרחי המדינה ולא לשרת יחידים במפלגה זו או אחרת", הוסיף טאהא. "באם הקואליציה תדע לפעול כך היא תמשיך להתקיים, ולא – היא תצטרך לסיים את דרכה בקרוב".

כזכור, הקואליציה איבדה את הרוב הדחוק שלה בכנסת בעקבות פרישתה של חברת הכנסת עידית סילמן, וממשלת בנט-לפיד זוכה כעת לתמיכתם של 60 חברי כנסת בלבד. האיום של טאהא בא על רקע ניסיונותיהם של בכירי הקואליציה לייצב את מצבה באמצעות קידום מהלכים שירצו את חברי הכנסת של ימינה ותקווה חדשה.

טאהא החרים שלשום את ישיבת ראשי הסיעות בקואליציה, שהתכנסו לראשונה מאז התפטרותה של סילמן. זאב קם דיווח הבוקר בכאן ב', כי נציגי סיעות הימין מחו בישיבה על התנהלותן של מפלגות השמאל בקואליציה. 

על פי הדיווח, יו"ר סיעת ימינה, ניר אורבך, אמר ליו"ר סיעת העבודה רם שפע וליו"ר סיעת מרצ מיכל רוזין: "אתם צריכים להבין שאנחנו נמצאים במקומות אחרים. הציבור שלכם רוצה אתכם בקואליציה - הציבור שלנו לא".  יו"ר סיעת תקווה חדשה, שרן השכל, הוסיפה כי "צריך ליישר את חברי הכנסת. אי אפשר על כל דבר להתלונן ואי אפשר על כל דבר לבטל משמעת קואליציונית. אפשר להמשיך לחיות בלה לה לנד אבל אז תוך שלושה שבועות פשוט לא נהיה פה".

תגיות:רע"מוליד טאהא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה