סגולות

עצות לבחורה המחפשת את זיווגה

סגולות מיוחדות לבחורה, שתזכה להביא ברכה אל הבית שאותו תבנה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

בשבוע הקודם פרטתי סגולה ועצה טובה לבחור המבקש את זיווגו, וכעת סגולה נפלאה לבחורה המבקשת את זיווגה. והיות שהסגולות והאפשרויות רבות, אבחר כעת בדרך אחת, שמכוחה נזכה לבשורות טובות. אמר ר' חלבו: אין הברכה מצויה בביתו של אדם אלא בעבור אשתו, שנאמר על אברהם אבינו, "וּלְאַבְרָם הֵיטִיב בַּעֲבוּרָהּ" – בעבור שרה אמנו. כל הזכות לה זכה אברהם אבינו, אבי האומה הישראלית, 16 ברכות שלא זכה אף אדם לכולן ביחד, אלא רק אברהם - הכל בזכות שרה.

וכיצד תוכל הבחורה לזכות להיות כלה שתביא את הברכה לביתה?

א. בליל הסדר (שנקרא בשם זה משום שכולו חייב להיות ע"פ סדר מיוחד, ובו 64 מצוות, כדברי הגר"א), בעת ברכת המזון, אחר המילים (לפי נוסח בני עדות המזרח): "הוא יטע תורתו ואהבתו בלבנו... ויהיו כל מעשינו לשם שמיים" - תאמר: "יהי רצון שאזכה השנה לשמחתי". ולאחר מכן המנהג למזוג כוס לאליהו הנביא, ולפני המשך ההגדה במילים "שפוך חמתך" (בשם ר' אליהו לופיאן זצ"ל ור' אהרון קוטלר זצ"ל) הבחורה תיגש לפתוח מעט את הדלת, ומומלץ שתאמר "יהי רצון שאזכה השנה להיות כלה" בעת הליכתה.

ב. בכל בוקר אחר תפילתה, או לפחות אחר ברכות השחר והתורה, תאמר "ניצבת בת עדאל" 17 פעמים, ולאחר מכן תאמר מזמור קכ"א, "שיר למעלות אשא עיני אל ההרים", שמיוחד לזיווג. ע"פ מדרש רבה לפרשת ויצא, יעקב אבינו בכניסתו לחרן אמר מזמור זה, "מאין יבא עזרי (שהיא עזר כנגדו), עזרי מעם ה'", ומיד פגש ליד הבאר את רחל אמנו. ולאחר המזמור תבקש מעומק הלב במילים אלו "יהי רצון מלפניך אבי שבשמים שמאוצר מתנת חינם תזמן לי את בן זוגי", וכך בכל יום.

ג. תדאג לשמח את הוריה, ושיברכוה בכל ליל שבת אחר הקידוש בברכת כהנים, ויבקשו למענה את זיווגה, ששמחת ההורים בבת חשובה מאוד להשפעת מזלה המוצלח. בעת ששאלו את החזון אי"ש זצ"ל, מה צריך לבקש ולבדוק בבחורה על מנת שתהא אישה טובה לבעלה, אמר להם לבדוק אם היא מכבדת את הוריה, כי באותה מידה כך תכבד את בעלה, שמידות האדם מלוות אותו בכל חייו. עד כה היתה מכבדת את הקרובים אליה, אב ואם, וכעת את הבעל, היות שזהו טבעה. ואשרי הזוכה לכך.

ד. תקבל על עצמה קבלה אחת בצניעות בדבר שנצרך לו חיזוק, להצלחת זיווגה. שעל כך התבטא הרב שלום שבדרון זצ"ל בשם גדולי הדורות, שחומרה אחת בצניעות משפיעה יותר ממאה חומרות בכל התורה כולה, שקבלה זו מאירה את מזלה של הבחורה ביותר, ותזכה במהרה לשמחתה לזיווגה ההגון במהרה.

תגיות:סגולותזיווג הגון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה