חדשות בארץ

בעלה של נרצחת הפיגוע בבאר שבע בפוסט מטלטל: "כל העולם ידע לפני שלורה נרצחה"

משפחות שיקיריהן נרצחו בפיגועי טרור מבקשים מדם ליבם: "אל תפיצו תיעודים מפיגועים. שלחו לבת שלי את הסרטון ושאלו אם זו אמא שלה"

  • ד' ניסן התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

משפחות שאיבדו את יקיריהן בפיגועים קשים קוראים לציבור להפסיק ולשתף סרטונים מזירות פיגוע – כך מדווח הבוקר (שלישי) העיתון 'ידיעות אחרונות'.

טל יצחק, שאיבד את אשתו לורה הי"ד שנרצחה בפיגוע בבאר שבע, ביקש מכל אזרח במדינה למחוק את הסרטון הקשה שמתעד את הרצח ולהפסיק לשתף אותו ברשתות החברתיות.

"כל העולם ידע לפניי שלורה נרצחה", כתב יצחק בחשבון הפייסבוק שלו. "אני עד היום לא רוצה לראות את זה. זה לא נתפס: היא נרצחה ב־16:07. אני ב־16:26 הייתי שם. ב־19 הדקות האלה הסרטון הזה כבר רץ. שלחו לבת שלי את הסרטון ושאלו אותה אם זו אמא שלה. לבנות שלי יש סמארטפונים. הן אמרו לי שהן לא ראו ואני מאמין להן. מצער אותי שאנשים משתפים ככה. איבדנו כל רגש בסיסי? הדם עדיין נשפך ואנשים כבר שולחים את זה לכל העולם.

"צריך לחוקק חוק שיעשה לזה סוף. מי שמוציא סרט כזה צריך להיענש. אני לא יודע מתי הסרטון יקפוץ לילדה שלי, או לאמא של אשתי, או לי", כותב האלמן מדם ליבו. "אני קורא לאנשים לא להיות עם יד קלה על המקלדת. אף אחד לא רוצה לקבל דבר כזה. אנשים ראו את מה שאני מפחד לראות".

שני דיין, בת דודתה של שיראל אבוקרט הי"ד שנרצחה בפיגוע הירי בחדרה, קיבלה אף היא סרטון שמתעד את זירת הפיגוע, אך לא זיהתה שמדובר בבת דודתה. "אם הייתי מצליחה להבין שמדובר בשיראל והייתי מקבלת את הידיעה מהסרטון עצמו - לא יודעת איך הייתי מתמודדת", היא משתפת. "עד עכשיו אני בחרדות. אני יודעת שצפיתי וראיתי אותה ברגעים האחרונים שלה. לא יודעת כמה זמן אהיה עם הטראומה הזאת. הסרטון מתנגן לי בראש בכל רגע".

"הפצת הסרטונים האלה זו תופעה נוראית. הם עוברים כאש בשדה קוצים. השבעתי את אמא של שיראל לא לראות את הסרטון הזה. זה יכאיב לה עוד יותר. היא הצטמררה כולה כששמעה על זה. היא שאלה: 'מה, רואים הכל? רואים הכל?'. חייבים להפסיק עם התופעה הזו", מתחננת בת דודתה של הנרצחת.

תגיות:פיגועבאר שבע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה