חדשות בארץ

"נס של ממש": הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה באוטובוס – שוחרר לביתו

הפצוע שנפגע באורח קשה בפיגוע הדקירה באוטובוס שוחרר לביתו: "נס של ממש, אני בדרכי הביתה הולך על 2 רגליים, לאחר שנדקרתי 9 פעמים בכל הגוף, כולל בראש ובלב"

  • ג' ניסן התשפ"ב
(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)(צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)
אא

הפצוע הקשה מפיגוע הדקירה באוטובוס ביום חמישי – שוחרר אתמול (ראשון) לביתו. "זהו נס של ממש", אמר הפצוע, שרק ימים ספורים קודם לכן נדקר בליבו ועבר ניתוח מציל חיים. "רק ביום שישי יצאתי מטיפול נמרץ לאחר ניתוח חרום והנה אני כבר בדרכי הביתה הולך על 2 רגלים".

"עליתי לאוטובוס עם המחבל, הוא עטה אוזניות והתנהג באופן מחשיד. הוא התיישב שני ספסלים מאחורי ואני הסתובבתי והסתכלתי עליו בחשש. בתוך זמן קצר אני מוצא את עצמי במאבק עם המחבל. תושיה של נוסע אחר עם נשק שחיסל את המחבל הצילה את חיי, לא לפני שנדקרתי 9 פעמים במקומות שונים בגוף מהראש ועד לרגל, כולל דקירה אחת בלב. בשלב מסוים ראיתי שחור בעיניים ונכנסתי לערפול הכרה. אז הגיעו כוחות ההצלה והחלו לטפל בי ופינו אותו לשערי צדק".

"אנחנו רוצים לומר תודה רבה לכולם – להשם שנתן לי את חיי במתנה, כי הייתי עלול להיות במקום אחר לגמרי, על כך אני רוצה לומר את הפסוק 'לא אמות כי אחיה ואספר מעשי י-ה'. אנחנו רוצים להודות לצוות הרופאים והאחיות המסורים של שערי צדק שהצילו את חיי, ולכל עם ישראל שהתאחד בתפילות לרפואתי. ההחלמה המהירה שלי היא נס, בשבת עוד לא הייתי מסוגל לרדת מהמיטה, והנה עכשיו אני הולך הביתה על 2 רגליים", הוסיף.

הפצוע ביקש להודות לרופאים שנלחמו על חייו: ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק שקיבל את הפצוע במצב קשה בחדר המיון; ד"ר דניאל פינק, מנהל יחידת ניתוחי חזה וד"ר סליס תג'ר מנהל מחלקת כירורגית לב חזה.

מנהל יחידת הטראומה, ד"ר אלון שורץ, תיאר: "לאור פגיעה של הדקירה בלב, נדרשנו להכניס את הפצוע לניתוח חרום מציל חיים. וכבר בשישי הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ לב למחלקה רגילה. אנו שמחים על התוצאה הטובה ועל החלמתו המהירה של המטופל ששב לעמוד על רגליו, ימים בודדים לאחר הפציעה הקשה".

תגיות:פיגוע דקירהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה