חדשות בארץ

חסדי שמים: כך חוסלו מחבלים חמושים ונמנע פיגוע גדול במרכז הארץ

"בנחישות ובענווה": בעודם חמושים ובדרכם לבצע פיגוע גדול במרכז הארץ – חוסלו 3 מחבלים

  • ג' ניסן התשפ"ב
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

שלושה מחבלים חמושים שהיו בדרכם לבצע פיגוע – נתפסו ברגע האחרון: מפקד הימ"מ ניצב מ' מספר על חיסול מחבלי הג'יהאד האסלאמי באזור ג'נין שהתכוונו לבצע פיגועים.

"הבנו כל הזמן שהמחבלים חמושים ושבכוונתם לבצע פיגוע בישראל", צוטט נצ"מ מ' בעיתון 'מעריב'. "היחידה, שהיתה ערוכה במספר מוקדים באזור השומרון כדי לעצור אותם, קיבלה את האינדיקציה המדויקת מהשב"כ בלילה שבין שישי לשבת לכך שהמחבלים עושים את דרכם מג'נין לטול כרם. בשלב הזה הבנו שזה הרגע למעצר. ביצענו סגירה על הרכב ופתאום נפתחה אש תופת לכיוון הלוחמים שלנו, שהגיבו מהר מאוד. תוך 10 עד 15 שניות שלושת המחבלים כבר נוטרלו.

"הכוח פעל בצורה מקצועית, בנחישות יוצאת דופן ובאומץ לב בלתי רגיל. מבחינתנו הרכב היה חייב להיעצר לפני שיגיע לתוך תחומי הקו הירוק", הוסיף נצ"מ. "נמשיך לבצע את המוטל עלינו בנחישות ובענווה".

מפקד מג"ב ניצב אמיר כהן אמר כי "זו הייתה פעולה אמיצה ומקצועית של הלוחמים, שעל פי הכְוונה מדויקת של השב"כ הגיעו אל חוליית המחבלים החמושה. אני מאחל החלמה מהירה לפצועים. לוחמי מג"ב, צה"ל, אנשי השב"כ ושוטרי משטרת ישראל והיחידות המיוחדות בחיל, בהן הימ"מ, פועלים מדי יום לסיכול הטרור בחצר הבית של המחבלים, לצד הפעילות הביטחונית השוטפת שהלוחמים מבצעים בכל יום ובכל שעות היממה".

אמש נחשפו פרטים נוספים על פעולת סיכול 3 המחבלים סמוך לג'נין. על פי הדיווח בחדשות 12, גורמים בשב"כ מציינים שהמחבלים שחוסלו היו בדרכם לבצע פיגוע במרכז הארץ. עוד דיווח השב"כ שחוליית הג'יהאד כבר החליפה את לוחית הרישוי הפלסטינית ברכבה לאחת ישראלית, במטרה להסתנן יותר בקלות לשטח ישראל דרך אחד המעברים בגדר ההפרדה. בחסדי שמים המידע המודיעיני היה מדויק ביותר, והפיגוע סוכל.

בשב"כ מוסיפים כי לצורך גיבוי, הוצבו לוחמים של היחידה המבצעית של הארגון, שמכונה צוות "טקילה", בשלושה מוקדים במרכז, כך שיוכלו "לקלוט" את המחבלים אם היו מצליחים לחצות לשטח ישראל. לוחמי היחידה סיכלו בארבעת החודשים האחרונים 14 פיגועים, ברגע האחרון ממש.

תגיות:פיגועמחבליםחיסול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה