חדשות בארץ

חילופי אש כבדים במהלך מעצר מבוקשים בג’נין: שלושה מחבלים חוסלו

שלושה מחבלים חוסלו ולוחם דובדבן נפצע קל במהלך מעצר מבוקשים בג'נין. חילופי אש קשים במקום

  • כ"ח אדר ב' התשפ"ב
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חילופי אש קשים בין כוחות צה"ל למחבלים: הבוקר (חמישי) נכנסו כוחות צה"ל לג'נין כדי לבצע מעצרים של מבוקשים. מחבלים פתחו לעברם באש, וכוחות צה"ל הגיבו באש. שלושה מחבלים נהרגו שלושה מחבלים ולוחם דובדבן נפצע באורח קל בכתפו מירי המחבלים.

צה"ל מכתר את ביתו של אחד המבוקשים בג'נין. כוחות נוספים באזור מחפים באש מתוך חשש מירי של מחבלים נוספים.

דובר צה"ל עדכן כי "כוחות צה"ל ומג"ב פעלו הבוקר במחנה הפליטים ג'נין שבמרחב החטיבה המרחבית מנשה. הלוחמים יצאו למעצר מבוקשים. במהלך הפעילות, מחבלים פתחו באש לעבר הכוחות. לוחמי צה"ל השיבו באש ופגעו בחמושים. לוחם צה"ל נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים".

במבצע המעצרים המשולב השתתפו מאות לוחמים שפעלו במהלך הלילה יותר מ-10 כפרים בצפון השומרון. התבצעו מעצרים של חשודים בתכנון פיגועים וכן של חשודים בסיוע למחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק.

אמש, בכינוס הקבינט המדיני ביטחוני, החליטו השרים שלא לבטל כרגע את ההקלות שניתנו לפלסטינים בחודש הרמאדן. עם זאת, הוחלט על פעילות סיכולית נרחבת בקרב ערבים שמזוהים עם ארגון הטרור דאע"ש ועל הרחבת הטיפול בבעיית הנשק הבלתי חוקי בחברה הערבית.

כן הוחלט בישיבת הקבינט להגביר הנוכחות מצד גורמי הביטחון ועיבוי הכוחות בשטח, בדגש על מוקדי החיכוך, לקדם תוכנית לבינוי מחדש של מכשול ההפרדה, ולייעל את ההרתעה בקרב המעגלים הקרובים של מבצעי הפיגועים, לצד שלילת היתרי עבודה במעגלים הקרובים וקידום מהיר של הריסות בתים.

תגיות:מחבליםג'ניןיחידת דובדבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה